Hvordangaardet Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Dette blir min 3. Metallica-konsert, men gleder meg like mye som jeg gledet meg til den første i 2006 Legger med kornete bilde fra Sick of The Studio konserten på valle hovin i 2006! Noen som vet hvilke band som skal varme opp? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ingen vet enda. De skulle bare gjort som Dream Theater. Droppe oppvarming og kjøre 3,5 timers konsert istedet. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja det hadde passet meg ypperlig! Ihvertfall om lyden på oppvarmingbandene er like dårlig som den alltid er. Det fører til at tiden før konserten blir unødvendig ventetid Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Tror dette er den eneste oppvarmingen vi _egentlig_ trenger: Se filmen hos Youtube Endret 7. februar 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du mener i 2007 Hvordangaardet ? ikke i 2006 som du skrev Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 10 Juli 2007, ja Titta igjennom andre bilder fra den konserten jeg hadde liggende og fant dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Litt forskjell (ikke jeg som har tatt de to siste bildene) Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ser ut som vi kan utelukke Mastodon som support. Bandet skal headline en egen turnê i USA frå og med medio april. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ifølge gutta sjøl, trengte vi BÅDE Turboneger og HIM sist, så nei. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Jaha? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg gleder meg til konsert nå. :-) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det håper jeg virkelig ikke jeg er. Hehe. Fikk endelig genser i posten idag. Bestilte vel for to uker siden eller noe fra EMP.de. Ble ikke toll heller, så der "sparte" jeg 300 kroner. Denne: Link. Skal til Oslo i morra også, så da blir det vel til at jeg legger igjen noen penger på Rockmerch eller lignende. Hehe. Fant også ut at Infectious Grooves er ganske kul musikk! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fet genser. Nå er det bare to måneder og noen få dager igjen. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå er det bare to måneder og noen få dager igjen. ..Og likevel ingen oppvarmingsband Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Håper heller det blir 3,5 time med Metallica slik en annen fyr sa her tidligere. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Håper heller det blir 3,5 time med Metallica slik en annen fyr sa her tidligere. Det er ikkje vits å håpe på engang. Dessuten gøy med up-and-coming bands! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er alltid vits å håpe, selv om det nok ikke skjer. Nå som Mastodon er utelukket hva tror dere vi får som oppvarmingsband? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tipper Volbeat iallafall. Machine Head muligens, men dei er vel på Europa-turnê akkurat no, så sikkert tvilsomt om dei går rett på ei ny runde. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Volbeat og Machine Head er mine håp. Så lenge det er band jeg liker, foretrekker jeg oppvarmingsband foran 3,5 timer med Metallica Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Apocalyptica hadde vært artig og fått som oppvarmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå