the15reasons Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei, Tenkte å høre om det er noen som har positive/negative erfaringer, de vil dele, med PS3 og PS3 slim som mediasenter? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 fungerr kjempe for meg. kjører ps3 mediasenter software på pcen og streamer alt jeg vil se til ps3en. det ikke ps3en takler kodes om på PCen og sendes til PS3en. kjempe! Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 PS3 fungerer utmerket som mediasenter. Jeg bruker PS3 Media Server, som streamer bilder, musikk, film osv til PS3 via nettet. Eneste begrensning er om du kjøre utelukkende trådløst fra pc til ruter til ps3. Da kan du ha problemer med å streame HD matriell. Jeg har kablet fra ruter til PS3, og trådløst til bærbar. Da kan jeg streame det meste, men sliter litt på HD filmer på 6-8GB(dog 2 år gammel maskin som ikke er av det raskeste lengre). Men har kablet fra stasjonær og der fungere alt i full HD. Lenke til kommentar
the15reasons Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Er det vært vanskelig å koble opp? Streames det direkte eller må det lagres på PS3? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er det vært vanskelig å koble opp? Streames det direkte eller må det lagres på PS3? enkelt og det streames men vis du vil så kan den lagre til ps3. egen tråd på forumet her om den: Ultimate? Ps3 Media Server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå