Gå til innhold

VM Play Off

Dzeko

Anbefalte innlegg

Ufattelig hvor lite folk bryr seg, når Norge ikke er med....Men men, her kan vi hvertfal diskutere dagens avgjørende kamper, som er:

Bosnia - Portugal (Portugal vant 1-0 hjemme)

Frankrike - Irland (Frankrike vant 0-1 borte)

Ukraina - Hellas (Uavjgort)

Slovenia - Russland(Russland vant 2-1 hjemme)

Personlig er det Bosnia - Portugal kampen som kommer til å få meg til å grine ikveld, uansett utfall. Var i Lisboa og så kampen på Estadio de Luz. Syk opplevelse.

Hva tror dere om kampene?

Endret av Budjav Lebac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ufattelig hvor lite folk bryr seg, når Norge ikke er med

Er det så rart da?

Jeg holder med Bosnia i solidaritet med en bosnisk kompis jeg har. Jeg tror faktisk de har en meget god mulighet mot Portugal i kveld, spesielt med tanke på hvor bra de spilte på bortebane. Det var helt utrolig at de ikke klarte å score.

Lenke til kommentar
Portugal, Frankrike, Ukraina og Russland drar nok det lengste strået. Men kanskje Slovenia overrasker - Russland har jo haltet endel i kvaliken.

Jaja, jeg bomma på to av fire. Forsåvidt morsomt at Hellas og Slovenia klarte seg. Spørs om ikke helte-statusen til Hiddink er avblåst nå (kanskje han vil komme til Norge og landsen nå??). Tenker også det er surt for Irland pga måten de ble slått ut på, men jeg syns alltid det er bra å ha Frankrike i sluttspill uansett. Grattis Portugal - selvskreven i ethvert sluttspill.

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar
Portugal, Frankrike, Ukraina og Russland drar nok det lengste strået. Men kanskje Slovenia overrasker - Russland har jo haltet endel i kvaliken.

Jaja, jeg bomma på to av fire. Forsåvidt morsomt at Hellas og Slovenia klarte seg. Spørs om ikke helte-statusen til Hiddink er avblåst nå (kanskje han vil komme til Norge og landsen nå??). Tenker også det er surt for Irland pga måten de ble slått ut på, men jeg syns alltid det er bra å ha Frankrike i sluttspill uansett. Grattis Portugal - selvskreven i ethvert sluttspill.

Lol, jasså? Hadde ikke Bosnia hatt så uflaks på Estadio de Luz, hadde nok ikke Portugal vært i VM. Men de spilte dog en god andreomgang igår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...