stilongz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Satt og spilte WoW igår, da plutselig spillet hang seg opp. Greit nok, fikk tatt ctrl+alt+del og avslutta. Da gikk plutselig alt veldig treigt, alt fra å åpne start-menyen til å åpne internett. Restarta maskina, da stoppa den helt opp på "Windows loader" -sida. Stod kansje en halv time sånn, før jeg gikk lei og holdt inn knappen og slo hele driten av. Lot den stå noen timer over natta, prøvde igjen idag, da starta den forholdsvis fint, bare noe tregere enn vanlig. Da jeg kom inn i windows og alt var som før, fikk jeg en popup der det stod at "Cookies er ødelagt og uleselig, kjør chkdsk" eller noe sånt. Kjørte chkdsk ett par ganger, den gjorde forskjellig ting hver gang. Var tilkoblet det trådløse nettet, men kom meg ikke på nett likevel. Alt gikk forholdsvis treigt nå også, og ble desto tregere jo lengre jeg prøvde på ting. Gikk opp og spiste frokost mens jeg kjørte virus scan i AVG, kom ned igjen 20 min senere, da var skjermen svart og "No signal" kom opp da jeg skrudde skjermen på på nytt. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Pc'n er bare 2 mnd gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå