Gjest Hemli pemli Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei! Jula nærmer seg, og da har jeg lyst til å vie dama litt ekstra oppmerksomhet Vi har vært sammen i snart 4 år, og jeg har lyst til å lage en liten julekalender! Ikke noen store, dyre greier, men den skal være litt forseggjort - med koselige lapper, ganske en liten godbit eller to eller smågaver hun kan like Er det noen som har en ide selve "innpakning" og patenten jeg skal lage kalenderen med? Om neon har forslag til hva jeg kan ta med i kalenderen hadde det også vært kjempefint! Poster med gjestebruker så dama ikke skal kunne stalke meg - hun kjenner brukern min. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 vel det første en burde tenke på er vel hvordan du ser for deg selveste kalenderen. er mange ulike typer å velge mellom. Hjemme har vi alle tider hadd en sak mormor hekla. Har små plastringer som man kan henge pakkene på. Har sett andre som har kalendre med lommer på. noen bruker et hylle system etc etc. pakke messig kan man gjøre mye forskjellig. alt fra forbruksvarer. Type barberblad ( fikk det fra eksen min) med en en lapp om at "med glatt hake får man mere kyss tilbake" kan også gå for gaver som sier noe om dere. Med 4 år på baken går jeg ut fra at dere har noen minner du kan spille på. F.eks et foto album av diverse bilder av dere gjennom 4 år. eller ting som symboliserer ting dere har gjort sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå