Gå til innhold

Assassin's Creed II - Diskusjonstråd

Gjest

Anbefalte innlegg

Kan du ikke gi meg hint om hva jeg skal gjøre uten å spoile for meg? Tør ikke åpne den.

Det der hjelper jo ikke meg en dritt hvis jeg ikke kan åpne den.

Edit: Nevermind, så i AC2-ending-tråden og alle er der hvor jeg er.. Villt spill O_o

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om det blir mer action i ''virkeligheten'' Har ikke vært ute av animusen enda og er på vei til venezia nå.

Putt i spoiler takk. :)

Der ja, nå kom jeg ut av den :p

Man er ute av animusen 2-3 ganger, men det er ikke særlig action (heeelt på slutten slåss du mot noen karer, da.)

Lenke til kommentar

Jeverio: skjønner ikke helt hva du mener...

CThomassen: sekvens 12 og 13 kommer som dlc i januar og februar, de skulle egentlig være en del av spillet, men enten så ble ikke ubisoft ferdig med sekvensene/bugs eller så de en mulighet til å tjene mer penger.

Vil også anbefale alle til å se på credits når du har runda spillet. ellers kan du gå glipp av ting :)

Lenke til kommentar

Eller, hvor langt et spill skal være er jo helt forskjellig og ikke lett å vite. Men når jeg betaler fem hundre kroner liker å bruke mer enn en uke (og jeg hadde tentamener den uken, og klarte likevel og fullføre det.)

Har ingenting imot korte spill, men savner bare tiden da jeg slet med Majoras Mask på N64 i flere måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...