Patney Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kom til Venezia for ca en time siden, gøy. Har spilt siden jeg sto opp til nå, tar det at spillet fryste som et tegn på at jeg burde ta en pause. Da bør du ta en pause, for du er over halveis i spillet. Det gjør ikke noe, jeg antar at det å gjøre alle sidequests gjør spillet noe lenger? Og det å bare tulle litt rundt... Selv om det fort blir kjedelig. Oh wow, alle gåtene har vært alt fra enkelt til veldig enkelt fram til nå. Er en serie med bilder og teksten "Frøene ble plantet idet to verdener ble til én. Pass opp for snikmorderne, barn av de to verdene!" Har sittet ganske lenge med den nå, blir gal. Noen hint? Gidder ikke finne direkte guide. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det gjør ikke noe, jeg antar at det å gjøre alle sidequests gjør spillet noe lenger? Så klart. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Når boken i villaen din sier 100%, er man i grunn ferdig med alle sidequests, ikke sant? Min er på 78% nå, men jeg har bare ca 30 av de fjæra. Det kommer nok til å ta litt tid. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen som klarte alle de kodene man må ta når man finner de delene til den Eva og Adam filmen? Klarte de fleste, men måtte spørre om hjelp på internett etter hvert Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Måtte ty til nett selv. Litt kjedelig å løpe rundt på takene med night-vision for å lete. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Måtte ty til nett selv. Litt kjedelig å løpe rundt på takene med night-vision for å lete. Man ser merket ganske godt uten eagle vision. Jeg synes ikke det er noe problem å finne dem. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei, noen som kan forklare meg hvordan man knekker koden i dette ideogrammet/glyphen? Fikk jo løst den med youtube-videoen, men fatter ikke hvordan man tenker seg frem til svaret! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg tror jeg skjønte den... Selv om det fortsatt er forvirrende. Du ser hvertfall at det er en < på bygningen, etterfulgt av en =. Omtrent helt i midten er det et firetall. Så <=4. Og resten var noe med antall kanter på figuren. Det er ingen på tall 3 (sirkelen), men på 4 er det tre, neste er det fire, så fem kanter på den som tilsvarer tallet 6. Så er det ingen symbol på 7, men den neste i rekkefølgen burde ha seks kanter. Det som forvirret meg var at det allerede var et symbol i ringen som hadde seks kanter, men jeg tok det andre symbolet med seks kanter, som ikke ble brukt i ringen, sammen med 7-tallet. For 1 bare... tippet jeg. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Rundet spillet to ganger i jula. Selv om jeg var litt småskuffa første gangen over at spillet var over så sykt kjapt. De gjorde forøvrig alt riktig denne gangen og spillet var en sann fornøyelse å spille i grunn. Selv om de samme dumme tingene fra eneren fortsatt var tilstede. Som f. eks klatring og enkelt logikk over hva spilleren egentlig ønsker å utføre. F. eks følgende: Du klatrer opp et tårn og er flere hundre meter over bakken. Så hopper du oppover med slightly feil vinkel og det ender opp med at Ezio hopper rett motsatt vei, vekk fra tårnet og ned til en sann død.. Hvor vanskelig er det å gjøre om koden bittelitt slik at sånt ikke skjer? Pseudo-kode nedenfor: If Player.Altitude > 100 ft Then Climb upwards End if Altså, befinner Ezio seg høyt oppi et tårn så er sannsynligheten temmelig liten for at spilleren egentlig ønsker at han skal hoppe rett utfra tårnet og ut i en sann død istedet for å klatre videre oppover.. I tillegg har vi jo de kjente svakhetene med kampsystemet, men igjen, hvordan skal de gjøre det annerledes lissom? Hadde ikke fiendene stått og ventet på tur så hadde vel kampsystemet kollapset fullstendig slik det er nå? Men var det noen som la merke til hvor ekstremt likt Assassins Creed 2 er GTA4? Eller GTA rent generelt. Det er jo sykt lik struktur på oppdrag og måten alt er bygd opp på. Selv om jeg nesten synes at Ubisoft har gjort en bedre jobb enn RockStar Endret 29. desember 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Savner Stealth oppdrager. Har kommet til sekvens 5 så er ca. halveis i spelet. Kommer det stealth oppdrag seinare ut i spelet? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tja, jo, ikke spesielt, men litt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Og da utdypes det ved å si at det egentlig ikke er noe som helst stealth. Eller, du kan jo velge å være stealth-aktig hele veien, helt fra begynnelsen også. Men du trenger strengt tatt ikke. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, man kan liksom stealthe i omtrent alle oppdrag om man vil. Problemet er bare at det er omtrent umulig på grunn av kamerasystemet, så det funker egentlig bare å være litt stealthy og gå all out på resten av oppdragene til du får drept ditt mål. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Etter nettop ha sett Zorro filmene så irriterer det meg grenseløst at han ikke er en historisk person, mens skapt i en tegeserie. Hadde vært dritfett å vært Zorro i AC3, han jo en person som hadde passet inn med årene, etter Enzio og rennesansen. Kuler og krutt er ikke et stort problem, og et nytt sted å være. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Eller John W. Booth under borgerkrigen i USA? Det kunne blitt en spennende vri! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei, vil ikke lese gjennom hele tråden i frykt for spoilers. Lurer på om man "må" spille gjennom det første spillet før man starter på nummer to? Har spilt litt på eneren nå, men føler jeg gjør det samme hele tiden, og lurer på om det er noe videre sammenheng mellom en og to? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ville ha enten ha spilt det gjennom eller lest meg opp på 1ern først. Greit å kunne vite så mye som mulig om historien først. Men abselutt ikke nødvendig. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 I slutten av AC2 skal man jo "infiltrere" et sted, blir man oppdaget, blir man desyncet. Det er da iallefall litt rein stealth, ikke at det var store utfordringa men.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå har jeg prøvd det for første gang, men hvordan i helvete skal man vinne det første kappløpet? Hver gang jeg trykker RT og A for å klatre tar han bare fraspark i veggen du egentlig skal klatre opp, og hopper langt vekk. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 I slutten, er det den mannlige forskeren fra ener'n som er tempelridder? De nevnte iallefall tempelriddere da jeg gikk ut av animus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå