Gjest Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Heisann! Jeg lurer på en liten ting angående Assassin's Creed II til xbox. Det er litt forvirring rundt release datoen. Jeg kjøpte spillet på CDON.com. I går fikk jeg en mail om at det var sendt. Det betyr for min del at jeg får spillet i dag. Problemet mitt kommer om jeg eventuelt mottar spillet i dag. CDON.com skriver at release er i morgen (19.11.09). I følge denne siden, er spillet allerede gitt ut i USA. Kan jeg spille spillet i dag (om jeg får det i dag) uten fare for å bli bannet eller få problemer? Erfaringer med akuratt dette? På forhånd takk for hjelpen :-) Gametrailers Review av spillet (video) Gamer.no review - Dozern ##Mod-notis: endret emnetittel## Endret 6. desember 2009 av Gjest Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har opplevd det samme med flere spill tidligere, blant annet MGS4. Jeg spilte dagen jeg fikk det, som offisielt var en dag før release, og hadde ikke noe problemer med det. Får sikkert AC2 i dag jeg også, og har planer om å spille så fort jeg får fingra i det. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 jeg spilte det i går uten problemer Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 jeg spilte det i går uten problemer Da er vi to. Dæven for ett spill! Jeg er imponert :-) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 WOOOW!! Jeg har helt glemt at jeg hadde forhåndsbestilt det Må ned og hente det Lenke til kommentar
Colb Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen andre enn meg som ikke finner glyphen ved hospital of the innocent? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen andre enn meg som ikke finner glyphen ved hospital of the innocent? Sleit litt med den, men den er på taket. Oppgaven du får / første oppgaven var jo passelig vanskelig. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvordan er spillet? Tror jeg må få hentet det i dag, men er kjipt for fikk meg nettopp MW2 også, så nå vet jeg ikke hva jeeg skal spille Noen her som forhåndsbestilte fra GameStop, hvordan funker det, får man mail og sånt? Jeg lurer siden jeg forhåndsbestilte derfra men ikke fått noen mail om at det har kommet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er det mulig å få tak i AC2 som digital download til PC? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvordan er spillet? Tror jeg må få hentet det i dag, men er kjipt for fikk meg nettopp MW2 også, så nå vet jeg ikke hva jeeg skal spille Samme problem her! Det enkleste er å spille MW2 til du blir frustrert over spillet, og så slapper du av med AC2. Det er det jeg gjør, og fungerer bra! Er det mulig å få tak i AC2 som digital download til PC? Det er vel ikke mulig før om ca en måneds-tid. Desverre Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er det mulig å få tak i AC2 som digital download til PC? Det er vel ikke mulig før om ca en måneds-tid. Desverre Ok, takk for raskt svar Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bare hyggelig, men jeg må nok ødelegge litt for deg. CDON.com sier følgende er utgivelsesdato på PC: Utgivelsesdato: 2010-02-10. Altså 10.02.2010. Det er jo 3 måneder til :-/ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) ÅYEah! Gikk ned på gamestop og henta det, mannen i butikken sa, Ikke si noe til mamma Endret 20. november 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Står fast i spillet jeg nå. Er inni ei stor kirke og skal finne en sarkofag som er gjemt høyt opp i taket, men kommer meg ikke opp dit. Noen som har klart det og vet hvordan det kan gjøres? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er så enkelt som å klatre oppover på alt som henger i lufta der. Enkelte ganger må du inn i buer (dårlig forklart) og klatre på veggene for å komme opp på toppen og videre ut i rommet. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Joda. Jeg klarte å klatre et lite stykke men kom til en plass der jeg ikke når fram til noe å ta tak i. Men er vel bare å prøve. Finner sikkert fram til slutt Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg er kommet ganske langt vil eg tro, er kommet til byen Venezia. Er det beste spillet jeg har spilt noensinne, utrolig historie, mye forskjellig å gjøre, flotte byer og alt er bare helt konge:) Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Joda. Jeg klarte å klatre et lite stykke men kom til en plass der jeg ikke når fram til noe å ta tak i. Men er vel bare å prøve. Finner sikkert fram til slutt Har du kommet så langt at du er helt oppi taket? I såfall må du klatre oppetter taket. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 andre enn meg som har sett/vært altaïr? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Alle vil jo det i løpet av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå