fragner Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hey. Jeg bruker for tiden Radeon x850 xt PE kort, pga mitt gamle skjermkort ble ødelagt av lynet.. Men uansett så har jeg d irriterende problemet at pc`n skrur seg av pga skjermkortet blir for varmt, har installert ATI tool og satt opp viftehastigheten til 100% men har fortsatt d samme problemet med at pc`n skrur seg av at skjermkortet blir for varmt visst jeg prøver å spille left 4 dead feks. Og WoW må jeg spille i windowed mode med elendig grafikk ellers skrur skjermkortet seg av. Ja jeg har rensa d for støv:P takk for all hjelp på forhånd:) Lenke til kommentar
fragner Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Ingen som kan hjelpe meg ;o?? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Prøvd å tatt på ny kjølepasta ? Lenke til kommentar
fragner Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Prøvd å tatt på ny kjølepasta ? hvor:P?? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 under kjøleribba på skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå