abene Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Google har nå lansert en oppdatert startside med flere muligheter. Les mer Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dette var nytt i 2004-05 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mulig jeg tar feil nå, men er det ikke egentlig ganske lenge siden sidemenyen dukket opp? Google talk var nytt da, men foretrekker IM i egne klienter framfor på nettsider. iGoogle-tips: Et morsomt theme som endrer seg etter klokka: Spring Scape Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ipod er en ting. Igoogle er en annen, og lgoogle er en tredje. Med den fonttypen som HW bruker på artiklene sine er det umulig å se om der er IGOOGLE eller LGOOGLE som skrives. Dere kunne i det minste brukt igoogle? Og ipod? Eller nvidia? Slik blanding av store og små bokstaver gjør det bare vansklig... /rant Lenke til kommentar
cralveberg Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er sikkert nytt for de som benytter norsk språkdrakt... Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Vil påstå at Netvibes er veldig mye bedre Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 blææ.. før hadde man hvertfall valget om man ville ha den ene eller andre layouten, nå får jeg ikke vekk de sidemenyene.. har alltid likt den andre bedre jeg da.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 @Fluesoppen: Enig med deg. Leste først Igloo elns. Det er når jeg ser slike artikler at jeg husker hvorfor jeg tok vekk flesteparten av HW-nettverkets sider fra RSS-lesern min... Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen andre enn meg som reagerer på oversettelsen fra webchat til nettprat?! Ellers er jeg enig i at fonten er dårlig for å skille I fra l. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg vil også si at jeg ikke liker at Google har lagt inn denne venstremenyen uten mulighet for å fjerne den. Den inneholder ikke noe jeg noen gang bruker, og tar dermed bare opp plass på skjermen. Jeg synes også hw.no er latterlige når de bruker denne idiotiske navneregelen sin. Det heter iGoogle, og iGoogle er 1000 ganger lettere å lese enn det ukjente og ikke-eksisterende navnet Igoogle. Dette er en av grunnene til at jeg besøker hw-nettverket sjeldnere og sjeldnere. Jeg blir rett og slett irritert av slike idiotiske ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå