Atezhea Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kronglete forklart: jeg lurer på om det er mulig å gjøre slik at hvis man taster visse tastekombinasjoner, så resulterer det i andre tastkombinasjoner. Eksempel: Jeg holder inne følgende samtidig: shift/ctrl + høyre museknapp + venstre museknapp. Maskinen tolker dette som: høyre museknapp + venste museknapp. Kan dette la seg gjøre? I så fall; hvordan? Hadde vært knall om noen kunne gi meg en hjelpende hånd med dette Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Det som er mest krunglete, er at du ikke forteller hvilket programmeringsspråk eller enda viktigere, hvilket operativsystem du akter å bruke. Endret 18. november 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Atezhea Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Jeg vet ikke hvilket programmeringsspråk som lønner seg å bruke; jeg har ingen formening om hvordan dette kan la seg gjøre. Har bare basiskunnskaper i php, så er ingen programmeringsspesialt (enda). Akter å bruke windows (vista/7), for å besvare det spørsmålet. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hadde vært litt greit å vite hva du skal bruke dette til da.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 SendInput er ihvertfall Windows API funksjonen du trenger. Lenke til kommentar
Atezhea Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Hadde vært litt greit å vite hva du skal bruke dette til da.. Det skal brukes til hotkeys i wow. Planen er å binde ulike ting til f.eks. shift + høyre eller venstreklikk, men samtidig gjøre slik at hvis begge museknappene er holdt nede samtidig, så ignoreres modifier-knappen (altså shift). SendInput er ihvertfall Windows API funksjonen du trenger. Ser lovende ut, skal lese meg litt opp på API og den funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå