Gå til innhold

oppfordiring til alle som skal kjøpe AMD/INTEL/Nvidia/Ati

Anbefalte innlegg

oppfordiring til alle som skal kjøpe AMD eller INTEL / Nvidia eller ATI

ta en liten lodd trekning for dere selv, i steden for å lage sånne tråder det finnes 1000 av fra før, uansett så er det bra valg, tror ikke man angrer uansett hva man velger

jeg mener søk for guds skyld først, og er dere ikke fornøyd med de 1000 trådene som eksisterer, TREKK LODD

kommer jo aldrig noe positivt ut av disse trådene allikevel

lykke til med valget, man angrer nok ikke uansett hva man velger og ferdig med den saken

skrev nettop dette i annen tråd og tenkte kanskje dette kan bli slutten på slike ditt vs datt, kan dette være en ide tro? er det noen som støtter dette der ute?

spørsmålet er jo om de som starter sånne tråder, søker på forhånd da :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmmm jaja

jeg trodde noen skulle komme med noen kommentarer jeg, men...

f.esk: du er helt på vidda eller ja, TREKK LODD, DU VINNER UANSETT, det var lurt det skal jeg svare neste gang en av disse håpløse diskusjonene kommer opp

Lenke til kommentar

Du greier ikke å endre folks holdninger med hensyn til det du påpeker med en tråd som denne. Dette er i bunn og grunn en minst like unødig tråd. Folk har kanskje individuelle oppsett og behov, de føler for å få luftet. Dessuten kan det være nyttig å se på en sak med nye øyne. Mye mulig du får ros fra en moderator for å ta opp problemstillingen, men jeg står på mitt. :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...