Brothers Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 har kjøpt ett 3470 kort som jeg skal prøve iløpet av dagen å se om det blir bedre... Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 jeg kjørte stabilitetstest med everest på det 5770kortet å da gikk det 2min så kom feilen, så slo jeg av pcen å bytta til det kortet jeg kjøpte i dag 3470 å har kjørt stabilitetstesten i 23min uten feil så da er spørsmålet om det var slik Stigma fåreslo tidligere i dette evnet at det sansyneligvis var noe defekt på det nye 5770 skjermkorte. jeg tror jeg skal kjøre stabilitetstesten en stund til å se om jeg får noe utslag. Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg trenger seriøst hjelp for jeg er NÅ 100% sikker på at det IKKE er skjermkortet... så da er spørsmålet, hva er det da. Skjermkort Hovedkort CPU RAM PSU noen som vet hvordan jeg får sjekket de forskjellige delene? Endret 5. desember 2009 av Brothers Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) da har jeg funnet ut at det er hovedkortet som er feilen å da er spørsmålet om hvor lang garanti det er på det. Eventuelt anbefaling til nytt HK som passer til resten av oppsettet. Endret 5. desember 2009 av Brothers Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Garantiperioden kommer an på produsenten, men om hovedkortet ble kjøpt som privatkunde så har du 5 års reklamasjonsrett, likt som med andre PC komponenter. Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 ah jeg ser at på eska står det 3 års garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå