Howard Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Warner tilbyr amerikanere å bytte inn sine DVD-filmer i Blu-ray-versjonen for en femtilapp. Les mer Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 bra at de finner nye veier å gå Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ser ikke helt verdien i å bli opplyst om denne muligheten som viser seg ikke er en mulighet fordi jeg bor i Norge...hadde det vært mulig å gjøre dette i Norge hadde det vært konge...men som ALLTID gjelder det ikke oss. Hadde vært topp dog. Har haugevis med DVD's i hyllene :-) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mayhem: fordi når man får vite om slike tilbud som eksisterer andre steder kan man "kjempe" for å få liknende tilbud her hjemme også istede for å bare vente til noen forteller deg at det allerede er kommet Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er bare litt bitter... Får håpe muligheten dukker opp her, selv om jeg ikke holder pusten. Lenke til kommentar
eikari Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ja, dette hadde jeg nok benyttet meg av. Jeg hadde nok ikke tatt hele DVD samlingen, men kun tatt de som er en oppgradering verdig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jøss, har Warner Bros lest noen av mine tidligere innlegg her i forumet? Nå vil jeg bare at de utvider bytteordningen til Norge og at andre produsenter følger etter. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 eikari; dette gjelder selvsagt kun Warner-tittler, og så langt relativt få. Av de 55 titlene de lister fant jeg bare 2 som jeg har på DVD, men ikke bluray eller hddvd. Så hvis det ikke raskt blir adskillig mer å velge i er det meg revnende likegyldig om tjenesten kommer til Norge. Et annet potesielt problem er at det lille man eventuelt sparer i større grad blir spist opp av frakt-kostnader skulle en slik tjeneste komme til Norge Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg syns dette er helt genialt. 50 kr er ikke mye for en film, og det blir jo bare mer og mer tydelig at blu-ray er framtiden. Håper noe lignende kommer i Norge, jeg kommer uten tvil til å benytte meg av det Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Denne hadde jeg også benyttet meg av - dersom jeg hadde hatt BR-spiller. Veldig bra ide, men tviler på at den kommer til Norge. Og HVIS den gjør det, vil den koste langtifra 50,-. Nærmere 100-lappen, tenker jeg - og da forsvinner mye av poenget. Men det vil sikkert være noe av opplegget igjen da, bare sånn for å dra tvilen ekstra langt. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvis det kommer til Norge skal jeg jaggu bytte ut 98% av dvd samlingen de 2 siste % tror jeg havner i søppla...har noen mindre smarte dvd kjøp stående. Har ikke BR spiller enda, så tilbudet haster ikke Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Slike tilbud kommer aldri i Norge. Distributørene er altfor grådige. Det finnes mengder av slike type tilbud i USA. Warner hadde ett lignedne for HD DVD. Det normale er at man sender inn ett merke som er på filmene man har kjøpt. Sender man inn 5 merker så får man 1 gratis tilbake. Ellers så er det tilbud om billigere billetter på kino osv. Det er menger av dem. Men ingen her hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg