Gjest gutt 18 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei I sommer ble det "slutt" men en dame jeg så og si var sammen med. Det var vel egentlig min feil at dette skjedde og jeg prøvde alt å få hun tilbake, men det funka ikke. Nå holder jeg på med en ny dame, som er minst like bra som den forrige. Men problemet mitt er at jeg fortsatt tenker litt på den forrige og kanskje fortsatt savner hun litt. Hva skal til for å slutte å tenke på den forrige, for jeg vet at det aldri kan bli oss to igjen. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er ikke så mye å gjøre annet enn å ta tiden til hjelp. Det vil gå over til slutt, men det er veldig variert fra person til person, og fra forhold til forhold hvor lang tid det tar. Noen er over eksene sine på en mnd, andre sliter med det i flere år. Det eneste du kan gjøre for å speede opp denne prosessen er å fokusere fremover. Som de sier i løvenes konge, legge fortiden bak deg. (eller baken i fortida som det villsvinet sier) De gangene du tar deg selv i å tenke på eksen, må du tvinge tankene over på noe annet. Gjerne i retning av denne nye jenta du har. Eneste som er sikkert er at det vil gå over etter en gitt tid. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (...) (eller baken i fortida som det villsvinet sier) (...) Pumba! OT: Synes du bør lese dette. Det er en tidligere post av meg som jeg tror kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå