Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forvirret jente

Gjest Guest_Nina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Nina_*

Hei

Jeg er litt desperat her og vil så gjerne finne ut noen svar angående en gutt så vær så snill svar meg enten om du er mann eller kvinne. Er greit å høre hva dere mener. Jeg møtte jo den her fyren siste året mitt på universitetet over en venn. Før alt det her var jeg en jente som var fri og frank. Var ikke forelsket i noen. Var full av eventyrlist, jeg hadde virkelig ingen i tankene mine. For første gangen i livet mitt så var jeg forelskelses løs, ingen gutter jeg hadde i tankene mine så kommer han inn i bildet. Det var noe med den her gutten med en gang jeg så han. Jeg kom inn i døra i huset jeg bodde, siden jeg bor med 4 andre så hadde han ene besøk så ba han meg komme inn i stua og hilse på noen av vennene hans. Jeg gjorde jo det og der satt han. Han var veldig kjekk men jeg tenkte jo ikke noe over det. Så jeg bare gikk tilbake på rommet mitt. Han begynte å kødde med vennen min og sa hvorfor vil hun ikke sitte med oss osv. Jeg brydde meg ikke om det og bare satt på rommet mitt gjorde andre ting. Den samme kvelden gikk vi ut. Han var selvsagt med. Jeg hadde en fantastisk kveld den natten. Da jeg først begynte å snakke med han så klarte vi ikke å slutte. Jeg var helt borte når jeg snakket med han. Han var hel utrolig. Dagene etter klart jeg ikke å få han ut av hodet mitt. Hvorfor klarte jeg ikke det hvorfor liker jeg den gutten så mye skjønte jeg ikke. Det ente med at jeg la han til på facebook . I hvert fall så tenkte jeg hvis han liker meg så tar han nok kontakt, men det gjorde han da ikke. Jeg ventet som en gal jente. Dagene gikk og en ny fest kom opp. Vi gikk ut og han var med. Da var han veldig på flørtern. Siden det var en stor fest så hadde vi det så gøy. Jeg ville ikke tolke signalene hans så mye siden jeg tenkte at det ikke var noe vits.. jeg viste ikke om den gutten hadde noen hjemme eller om han var singel siden det ikke stå noe på facebook siden hans. Da vi skulle hjem så ba han meg bli igjen litt til med han bare oss to men det skjedde ikke siden de andre var så gira på at alle skulle dra hjem og ikke bare de. Han ga meg genseren sin så jeg ikke skulle frise da vi dro hjem han holdt rundt meg og holdt meg i hånda. Jeg var i skyene tenkte jeg må drømme om det her. Jeg møtte på han så vidt etter de festene da jeg leverte genseren hans ovs. Han virket da ok ikke noe mer interessert enn vennskapelig. Etter det så ga jeg opp på den gutten uansett om jeg skrev til han på facebook men selvsagt med begrensninger. Jeg skrev til han kanskje 2-3ganger mens han svarte kort tilbake. Så skrev han til meg men uansett så virka han ikke interessert. Jeg ga da opp! Tenkte at det der gidder jeg ikke. Jeg er ikke selvopptatt men jeg blir alltid bedt på date av andre gutter, og det er mange andre som vil være med meg men jeg tenkte jo bare på den gutten. Etter at jeg bestemte at jeg ga opp og ville ikke ha noe med han å gjøre etter en kveld snakka jeg med vennen min som jeg bor sammen med, forklarte han saken osv. så sa vennen min til meg at han la med en gang merke på OSS at det var noe mer der. Så sa jeg også at jeg skulle gi opp siden han virker kald osv så sa vennen min at han er en veldig sjenert gutt og at jeg ikke burde gi meg. Uten at jeg tenkte noe mer over det så brydde jeg meg ikke. Dagene gikk og en lørdag etter at jeg kom hjem fra byen begynner den gutten å snakke til meg og vi snakka i 4 timer, tullet og hadde det så gøy dvs over facebook chatten, han ga meg til og med ett kallenavn hehe. Han sa han ville bli med meg ut på torsdag siden det er konsert på studenthuset. For meg så virket det rart siden han aldri går ut i den her byen, han er alltid hjemme. Han skrev en til gang etter det uten at jeg tok kontakt og da spurte han bare om ett spørsmål angående medlemskap av noe og da måtte han legge seg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke signalene hans. Jeg har selv ikke vist all verdens interesse men jeg tror han vet at jeg liker han men jeg er virkelig lost. Kan noen hjelpe meg. Tror dere den gutten liker meg eller er det ikke noe sjanse i verden for at han gjør det. Vær så snill svar ærlig! Vennene mine mener kanskje han liker meg men jeg vil gjerne se hva dere mener!

Mvh en forvirret jente

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med han ut på tordag og finn det ut? Alt du gjør nå er bare spekulering, og det du kommer frem til kan enten være sant, eller det kan være ikke-sant.

Vær med han ut på torsdag å ha det gøy med han. Flørt med han, ha det hyggelig.

Vil bare anbefale deg å ha det gøy med han og ikke tenke så mye over det som skjer, egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nina_*

Ja det er akkurat det jeg skal, jeg er veldig nervøs fordi jeg liker den her gutten noe så utrolig. Jeg vil ikke si det til han ennå liksom vil bare bli kjent med han flørte litt på torsdag! selvsagt med begrensninger. Da får jeg vite om han vil ha noe mer eller om han ikke vil ha noe med meg å gjøre..Kankje han bare var hyggelig når han snakka til meg over facebook jeg vet ikke. Bestevennina mi skal være med ut så hun har lovet meg at hun skal se godt etter om det er noe mer fra hans side! Takk for at du svarte setter pris på det ! :)

Lenke til kommentar

Dette er et kjempebra eksempel på at sjenerte gutter sliter med det motsatte kjønn. Nettopp fordi det er forventet at han skal dra dette fremover, så hvis han sliter/ikke tør, så blir det hele automatisk lagt på is.

Som jeg kan se, så har han en interesse av deg, men som kameraten din sa, så er han litt sjenert og tør ikke helt ta sjangsen. Som en eks-sjenert-gutt så kjenner jeg meg veldig igjen i dette, og selv bare det å spørre deg om du ville bli med på Torsdag kan være vanskelig for han.

Så det jeg vil råde deg til er å absolutt bli med på Torsdag, ha det gøy, og ikke være redd for å ta litt initiativ du og. Gi han klare signaler om hva du vil (nei, de vanlige jente-signalene er ikke klare signaler.. Vi gutta er farlig dumme når det gjelder hint ;) ) og gi han gode tilbakemeldinger på den flørtingen han tør å komme med.

Få han til å føle seg trygg, så vil du se at han plutselig åpner seg veldig, og tør å ta enda mer intitativ.

Sjenerte gutter trenger som regel bare et tydelig klar-signal, så er de veldig godt i gang. :)

Ikke hold igjen på flørtingen. Hvis du liker han så godt, så ser jeg ingen god grunn til at du skal holde igjen noe som helst. :) Så å flørte med begrensninger gjør det stort sett bare vanskeligere for dere begge.

Men det viktigste: HA DET GØY! :)

Ikke overanalyser så mye, senk skuldrene, flørt, og ha det gøy. Er han sjenert så vil han ha mye lettere for å flørte med deg hvis det er en morsom og leken stemning over det hele.

Lykke til, og hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar

Kunne nesten hvert meg det der, og ja det kan godt hende han er inntressert i deg men det er det bare en måte å finne ut på. Når jeg møter nye jenter er det veldig sjelden jeg som tar insiativ til flørting, spørre om nr osv, selv om jeg liker jenta skikkelig godt og har lyst til å kaste meg over henne. Bli med han ut ta insiativ til flørting, hvis du får positiv respons og at han flørter tilbake så er det gode sjanser for at han er intressert i deg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Nina_*

Ja tusen hjertelig takk for alle tilbake meldingene jeg fikk :) og unnskyld til alle dere som mente jeg burde ha avsnitt, ser selv at jeg burde, glemte det helt fulstendig. Ja skal bare være med ut og ha det gøy på torsdag og jeg lover skal gjøre mitt beste så han ikke er den eneste som tar initiativ.

Tusen takk igjen til dere som svarte betyr mye :)

Lenke til kommentar
Kan du bare ikke spørre han rett ut hva han mener om deg?

Er du gal?!? Kan jo ikke spørre om slikt. Da vil man jo få svar på det man lurer på.

Haha, Da forsvinner vel all speninga ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...