Navyshark Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 ....Jeg liker jenter som er litt mindre aggressive.... Jenter? Ops min feil. Trudde du var bøgis. Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jenter? Ops min feil. Trudde du var bøgis. Gratulerer da... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Først må hu/han bytte ut "jente" med no xxxx greier. Så blir han/hu sjekka opp. Så blir personen over sjalu Var den siste setningen der til meg? Har ikke for vane å bli sjalu på to gutter som "sjekker" hverandre opp (om enn noe av den verste sorten jeg har sett..), så jeg tror du må ha misforstått innlegget mitt totalt. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Trodde hu/han var jente jeg...*skuffa* Er vel ingen jenter her utenom den ene jeg har sett her (husker ikke nick). Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har ikke for vane å bli sjalu på to gutter som "sjekker" hverandre opp (om enn noe av den verste sorten jeg har sett..), så jeg tror du må ha misforstått innlegget mitt totalt. Ingen "sjekker hverandre" her. Trodde hu/han var jente jeg...*skuffa* Er vel ingen jenter her utenom den ene jeg har sett her (husker ikke nick). Trodde jeg også. Total misforståelse... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Samme F det vel Har jo ennå ikke sett et fornuftig svar på bærbar i denne posten. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Ingen "sjekker hverandre" her. Var vel derfor jeg skrev "sjekker" i gåsetegn. Av en eller annen grunn er det visst svært vannskelig å uttrykke meg så folk forstår hva jeg mener så sent på kvelden, har sikkert noe med at jeg begynner å bli veldig trøtt.. Men "sjekker" var altså et uttrykk for en slags ironi eller selvmotsigelse om du vil. Har jo ennå ikke sett et fornuftig svar på bærbar i denne posten. Det var kanskje det mest fornuftige svaret i denne posten hittil.. Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har jo ennå ikke sett et fornuftig svar på bærbar i denne posten. Jeg har nå forsøkt i hvertfall, hvis du ser etter litt nøyere, men topic ble jo totalt forsøplet av sutring. [edit]posten -> topic[/edit] Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Man må jo sutre litt Men til svar til posten. Sett opp makspris så skal man alltids finne alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå