Zer0z Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei Jeg har flyttet inn i en ny sokkel, der jeg har kabeltv pr i dag. Signalet på kabel-tv er veldig dårlig. Dro hjem til min mor og lånte HD-dekoderen og kortet, som jeg prøvde hjemme hos meg, for å se om det funket. Signalet var på kanskje 5-10%. Er signalet dårlig i leiligheten, eller er det fordi at jeg lånte en dekoder som egentlig skal være i en annen husstand? I avtalen står det at Kabeltv er inkludert i husleia, men signalet der er også bare drit. De jeg leier til har 2stk Dekodere fra CD, og familiepakken Blir det bedre om jeg bestiller meg en egen HD-dekoder og et abbonement fra CD? Hvordan kan jeg få forsterket signalet ? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvis signalet er så dårlig så ville jeg ha ringt CD's kundeservice på 06090 og klaget. Å bytte dekoder er ingen løsning på problemet, ei heller å forsterke ett allerede dårlig signal. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Nå er jeg ikke kunde hos de i dag. Har snakket med CanalDigital ang dette, de mente det måtte være en splitter som kunne være problemet, da huseier har flere tver. for 698,- så fikk jeg en HD-PVR dekoder, og installasjon. Så tenker det blir det, så er det deres problem om signalet er for dårlig:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå