Touchdown Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Er du dama mi?! :O Ja! Kom deg av nettet og massere føttene mine.... NÅ! Endret 19. november 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Big mistake. Jeg er kjæresten, det er jeg som skal bestemme hvordan hun skal lukte. Jeg har vært med jenter som har hatt den kjipeste parfymen, og da måtte jeg bare kjøpe ny til de. Jeg gikk så langt som å si "Jeg vil ikke at du skal bruke den parfymen rundt meg, vennligst bruk den jeg kjøpte til deg". Utrolig hvor kjipe enkelte parfymer er. Og om dama vil bestemme over seg selv? Men nå tenkte jeg mest på en parfyme begge liker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Big mistake. Jeg er kjæresten, det er jeg som skal bestemme hvordan hun skal lukte. Jeg har vært med jenter som har hatt den kjipeste parfymen, og da måtte jeg bare kjøpe ny til de. Jeg gikk så langt som å si "Jeg vil ikke at du skal bruke den parfymen rundt meg, vennligst bruk den jeg kjøpte til deg". Utrolig hvor kjipe enkelte parfymer er. Og om dama vil bestemme over seg selv? Det er mulig hun vil, men det endrer ingenting. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det er mulig hun vil, men det endrer ingenting. Jaja, godt jeg ikke har en sånn kjæreste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg tror det er veldig greit å ha en kjæreste som meg. Man trenger ikke å ta avgjørelser og det meste blir ordnet og planlagt, så kan man bare flyte gjennom livet med et smil om munnen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg tror det er veldig greit å ha en kjæreste som meg. Man trenger ikke å ta avgjørelser og det meste blir ordnet og planlagt, så kan man bare flyte gjennom livet med et smil om munnen. Hver sin smak. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kjøpt en massasjeolje(pass på at hun ikke er allergisk da) og et gavekort fra deg selv sier "Massasje når du vil, så lenge flaska rekker" eller noe i den duren. Fungerte fint for meg, litt stress noen kvelder, men det endte alltid i noe godt Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 NSFW Mothers Teaching Daughters How To Suck Cock win - win! Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Big mistake. Jeg er kjæresten, det er jeg som skal bestemme hvordan hun skal lukte. Jeg har vært med jenter som har hatt den kjipeste parfymen, og da måtte jeg bare kjøpe ny til de. Jeg gikk så langt som å si "Jeg vil ikke at du skal bruke den parfymen rundt meg, vennligst bruk den jeg kjøpte til deg". Utrolig hvor kjipe enkelte parfymer er. Og om dama vil bestemme over seg selv? Det er mulig hun vil, men det endrer ingenting. hahaha. det er jo faktisk sant da.. hvis en person du henger mye med lukter dritt så må du jo si ifra anyway.. er jo tanken som teller da! =) har ikke noe å si om hun liker den. finn en du liker så regner jeg med hun blir glad for det uansett : ) Lenke til kommentar
mort1egg1 Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Haha:P gøy med masse svar! Tror jeg går for en god parfyme gitt. Vurderte å kjøpe ring til henne(viste meg en på nettet som hun ønsker seg), men føler det blir lite "profesjonelt" hvis hun vet hva hun skal få i julegave. Anyway, takk for alle svar! ^^ Lenke til kommentar
Gjest påjobb Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Haha:P gøy med masse svar! Tror jeg går for en god parfyme gitt. Vurderte å kjøpe ring til henne(viste meg en på nettet som hun ønsker seg), men føler det blir lite "profesjonelt" hvis hun vet hva hun skal få i julegave. Anyway, takk for alle svar! ^^ Vet hvordan det føles vis du ikke har tatt valget selv, men det er jo en grunn for at hun viste deg den. Dama ønsker seg ring, da går du ikke å kjøper en parfyme før du er sikker hun trenger/ønsker en. Gå for ringen, og du trenger ikke å mase om sex på en stund ^^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vet hvordan det føles vis du ikke har tatt valget selv, men det er jo en grunn for at hun viste deg den. Dama ønsker seg ring, da går du ikke å kjøper en parfyme før du er sikker hun trenger/ønsker en. Gå for ringen, og du trenger ikke å mase om sex på en stund ^^ Knallbra motivasjon, du. Det er nok best å gå for ringen, da, hvis du er veldig i tvil og hun har vist deg en spesifikk ting hun ønsker seg. Så kan du heller overraske med en liten ekstragave eller et kjempesøtt kort ved siden av. Å vite helt nøyaktig hva man får er jo ikke så stas. Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Haha:P gøy med masse svar! Tror jeg går for en god parfyme gitt. Vurderte å kjøpe ring til henne(viste meg en på nettet som hun ønsker seg), men føler det blir lite "profesjonelt" hvis hun vet hva hun skal få i julegave. Anyway, takk for alle svar! ^^ Hvis du kjøper noe hun spesielt har pekt ut eller vist deg, kommer du til å feile hardt. Det er ikke sånn vi jenter tenker. Kjøp heller ringen til valentine Og gå absolutt for en parfyme nå. (eller noe annet da) men ja.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 "Vi" jenter tenker ikke helt likt alle sammen. Det kan faktisk hende hun vil ha ringen til jul. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg snakket med en jente denne helgen som fortalte at hun hadde hintet til typen sin om at hun ønsket seg en ring til bursdagsgave. Typen tok ikke hintet og kjøpte noe annet. For at jenta skulle unngå en liknende misforståelse til jul sa hun det rett ut at hun ønsket seg ringen. Får hun den ikke nå blir hun skuffet. (Jenter og ringer... ) Så jeg er nok ikke enig med Hasjehasj at det automatisk vil si at du feilet. For i det tilfelle feiler karen om han ikke kjøper ringen. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 kjett å kjøpe en som ''bare'' likner og da. som hun kanskje ikke blir like fornøyd med Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Gi en ring på valentine? Da håper jeg man er stinn av penger eller snakker sukkertøy-ring. (Ooops, fikk ikke helt med meg at du var så high-class ) Det å kjøpe noe en jente ber han om må vel være mindre tøffel enn å bruke tid på å faktisk komme opp med en bedre gave. Endret 24. november 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg kommer aldri til å kjøpe en ring i gave til kjæresten min. Hun får en bil før hun får en ring. Lenke til kommentar
Gjest påjobb Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg kommer aldri til å kjøpe en ring i gave til kjæresten min. Hun får en bil før hun får en ring. Stakkars jente.. I dette tilfellet så ønsker hun seg en ring! See the difference? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå