mort1egg1 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei! Jeg er en gutt på 21 år, og lurer desperat på hva jeg skal gi kjæresten min i julegave. Noen som har noen gode tips? Vi ble ilag ganske nylig, så noe "fancy" trenger det ikke å være Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Parfyme, fint undertøy, et fint smykke.. bare styr unna klær og sminke så blir hun nok glad for alt Hvis du skal gå for parfyme, ta ikke imot råd fra de som jobber i butikken. Alle jeg har snakket med har utrolig dårlig og kjedelig smak! Mine beste er Escada (alle escada lukter drit godt og feminint), Amor Amor, Jennifer Lopez(Live Luxe), Ralph Lauren (Lauren wild) den er blå og rød. Min beste er Paris Hilton, og ser sånn ut: Disse parfymene kan du få kjøpt omtrent overalt. Lykke til Endret 18. november 2009 av hAsJHASJhasjHaSj Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Sier det samme som andre inlegg, smykke, parfyme eller undertøy. Hold deg unna klær om du ikke vet nøyaktig hva du leter etter i størrelse å stil. Lykke til. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Så lenge dere ikke har vært sammen noe lenge så tror jeg kanskje smykke/undertøy er litt for fancy og undertøy er litt for risiko. Men parfyme er noe de fleste jenter setter pris på. Lenke til kommentar
Noraa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Gode ideer parfyme, smykker, velværeprodukter, eller noe annet hun ønsker seg. Smykker kan kanskje være litt too much så tidlig i forholdet, men så lenge du holder den unna de veldig romantiske greiene, skulle det nok gå bra. Undetøy kaan være bra, men kanskje litt tidlig om dere ikke har vært sammen så lenge. Meen jeg hadde hvert fall ikke blitt såå glad for å få Paris Hilton eller noen annen kjendisparfyme Noen jenter syns det er litt ... ja. Vet ikke hva jeg skal si. Det står hvert fall ikke høyest på min ønskeliste. Men jeg vet jo ikke hvordan din kjære er da. Noen parfymer som jeg syns er veldig bra er hvert fall: Versace - Bright Crystal Dior - Cherie Nina Ricci - Nina Ricci Alle tre lukter kjempegodt. Det syns i hvert fall både jeg og kjæresten min. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke kjøp parfyme. Da jeg gjorde dette fikk jeg; "Dy syns jeg lukter vondt du!" i trynet. Kjøp heller en oppblåsbar dukke for de kalde nettene hun ikke har deg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke kjøp parfyme. Da jeg gjorde dette fikk jeg; "Dy syns jeg lukter vondt du!" i trynet. Kjøp heller en oppblåsbar dukke for de kalde nettene hun ikke har deg Du er tydeligvis sammen med en forferdelig jenten. --- Hvis du skal kjøpe parfyme så burde du kjøpe den du synes lukter godt. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke kjøp parfyme. Da jeg gjorde dette fikk jeg; "Dy syns jeg lukter vondt du!" i trynet. Kjøp heller en oppblåsbar dukke for de kalde nettene hun ikke har deg Hva i alle dager? Da er det ikke lukta det er noe gærnt med, men jenta. Har da kjøpt parfyme til kjæresten min som tusenvis av andre, og hun ble naturligvis veldig glad. Haha "Du synes jeg lukter vondt du!" dagens Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke kjøp parfyme. Da jeg gjorde dette fikk jeg; "Dy syns jeg lukter vondt du!" i trynet. Kjøp heller en oppblåsbar dukke for de kalde nettene hun ikke har deg HAHAHAHA Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Skal man kjøpe parfyme er det kanskje en idé å finne ut hva hun liker og eventuelt gå for det hun selv bruker. Verre er det ikke. Ellers er smykker en idé, cd'er, filmer eller spill, billetter til konsert, show, teater eller lignende, eller kanskje en weekend på hotell et eller annet sted. Man trenger jo ikke å gjøre noe veldig fancy ut av et hotellopphold, men to netter hvor man kommer seg litt bort i nabobyen hvor det kan tilbringes litt kvalitetstid er også et must. For mitt vedkommende tilhører jeg de jentene som ikke kan fordra å få såkalte "velværeprodukter", så kanskje greit å finne ut om det er faktisk noe hun liker. Endret 18. november 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Du kjenner jenta best, så du er best i stand for å finne en gave. Eventuelt spørre noen som kjenner hun, ikke randoms i cyberspace! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Skal man kjøpe parfyme er det kanskje en idé å finne ut hva hun liker og eventuelt gå for det hun selv bruker. Verre er det ikke. Ellers er smykker en idé, cd'er, filmer eller spill, billetter til konsert, show, teater eller lignende, eller kanskje en weekend på hotell et eller annet sted. Man trenger jo ikke å gjøre noe veldig fancy ut av et hotellopphold, men to netter hvor man kommer seg litt bort i nabobyen hvor det kan tilbringes litt kvalitetstid er også et must. For mitt vedkommende tilhører jeg de jentene som ikke kan fordra å få såkalte "velværeprodukter", så kanskje greit å finne ut om det er faktisk noe hun liker. Eventuelt kjenne på noen etter hva du selv synes lukter best. I de fleste parfymeri jobber det hyggelige mennesker som er mer enn villig til å hjelpe deg. Hva med spørsmålet "Skulle hatt en presang til kjæresten min.. hun er så og så gammel osv. Hvilken selger dere mest av til den aldersgruppen?" Dama på parfymeriet vil garantert kommer opp med en fin variant som hun vil like. Selv lukter jeg meg bare fram til noe jeg tipper hun vil like og noe jeg selv synes lukter godt. Er jo litt viktig at du liker lukten hun skal ha på seg også da, men selvfølgelig er det hva hun synes som er det viktigste. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du kjenner jenta best, så du er best i stand for å finne en gave. Eventuelt spørre noen som kjenner hun, ikke randoms i cyberspace! Pøh, vi vet alltid best. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Skal man kjøpe parfyme er det kanskje en idé å finne ut hva hun liker og eventuelt gå for det hun selv bruker. Verre er det ikke. Big mistake. Jeg er kjæresten, det er jeg som skal bestemme hvordan hun skal lukte. Jeg har vært med jenter som har hatt den kjipeste parfymen, og da måtte jeg bare kjøpe ny til de. Jeg gikk så langt som å si "Jeg vil ikke at du skal bruke den parfymen rundt meg, vennligst bruk den jeg kjøpte til deg". Utrolig hvor kjipe enkelte parfymer er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Oppskrift på suksess: Skriv 100 lapper med ting du liker ved henne og legg i en konvolutt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Oppskrift på suksess:Skriv 100 lapper med ting du liker ved henne og legg i en konvolutt. Aww. We have a winner ^^ Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hmmm... Er det lov til å skrive en ting flere ganger? Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 "Omg liker du bare 100 ting med meg liksom??????????" Hvis du ikke er veldig oppfinnsom (evt slask): Jeg elsker deg på 100 språk Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er du dama mi?! :O Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 100 ting er ganske mye, da. Jeg kommer bare på cirka 30, og jeg har kjent meg selv i mange, mange år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå