Gå til innhold

Diskusjonstråd for Mot i Brøstet

Anbefalte innlegg

Etter min mening er Mot i brøstet den beste norske serien som noen gang har gått på tv.

Hva synes dere? Hvilke episoder liker dere best? Hvilken person er din yndling i serien?

Eller om du har noe annet på hjerte så del det gjerne:)

Men vi holdeer oss innenfor Mot i brøstet;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt:p

Å til dere som bare skriver noe negativt, dere kan bare la vær å skrive. Dette er et forum som vi som liker Mot i Brøstet deler saker og ting rundt det.

Og dere som liker team antonsen o.l lag deres eget forum om det da! ikke skriv her da vel.

Lenke til kommentar
Hva synes dere?

(...)

Eller om du har noe annet på hjerte så del det gjerne:)

Å til dere som bare skriver noe negativt, dere kan bare la vær å skrive. Dette er et forum som vi som liker Mot i Brøstet deler saker og ting rundt det.

Nei, det er det ikke. Ikke engang topic sier at bare lovord er tillatt. Prøv igjen.

Karl er ikke verdens verste karakter, og de andre glimter også til innimellom. Men hvis dette skal være kremen av norsk komedie... :no:

Lenke til kommentar

Som trådstarter så er jeg også en stor fan av Mot i Brøstet! Har vært det siden jeg var yngre og flirer like mye hver gang! Må si Nils er den mest geniale, men karl og henry kommer også med noen gullkorn ;) Men nå har jeg sett alt som er!

Klarer ikke å velge en favorittepisode ^^

Lenke til kommentar
må si at karl & co var et hakk bedre enn mot i brøstet.... men det er min mening da :thumbup:

Der er jeg helt uenig. Men alle er forskjellige. Jeg syn Karl og co er litt kjedelig, fordi omtrent alle episodene er oppbygd på samme måte.

Det er litt slik: Karl sitter og jobber med papirarbeid/leser avisen, Ulf kommer inn. De begynner å prate/krangle. Så kommer Fru Frantzen, gråter litt og tar seg en cognac. Ellers så får Karl besøk av en eller annen, f. eks Vigdis, Smestad eller en kunde som Karl skal gjøre forretninger med.

Lenke til kommentar
må si at karl & co var et hakk bedre enn mot i brøstet.... men det er min mening da :thumbup:

Der er jeg helt uenig. Men alle er forskjellige. Jeg syn Karl og co er litt kjedelig, fordi omtrent alle episodene er oppbygd på samme måte.

Det er litt slik: Karl sitter og jobber med papirarbeid/leser avisen, Ulf kommer inn. De begynner å prate/krangle. Så kommer Fru Frantzen, gråter litt og tar seg en cognac. Ellers så får Karl besøk av en eller annen, f. eks Vigdis, Smestad eller en kunde som Karl skal gjøre forretninger med.

Ja litt sant, men damtidig er skuespelet noko bedre. Mot i brøstet har ein del dårlige vitsar/dårleg skodespel, men dette kjem sikkert av at serien er så gammal. Karlo og Co er jo tross alt ikkje så gammal.

Lenke til kommentar

Ja litt sant, men damtidig er skuespelet noko bedre. Mot i brøstet har ein del dårlige vitsar/dårleg skodespel, men dette kjem sikkert av at serien er så gammal. Karlo og Co er jo tross alt ikkje så gammal.

Stemmer kanskje at Karl og co er litt mer moderne og proft, men jeg blir aldri lei humoren til gutta i Bjerkeveien 12! :)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...