Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lovlig eksosanlegg på offentlig vei?

MackyJoeJoe

Anbefalte innlegg

Hei!

Først og fremst, admin, ikke slett denne tråden, det går ikke ut på trimming elr noe sånt, men om det er lovlig elr ikke.

Ja, jeg fant et eksosanlegg på speedline.dk som jeg fikk veldig lyst på, men er usikker på om det er lovig på offentlig vei siden det er 2 potter. Det står jo at den går på scooter som jeg vil ha eksosanlegget på, men er det lovlig med 2 potter? Her er link til eksosanlegget: http://speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=3850

Vær så snill noen, svar!!!

Endret av PatrickLS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ninja eksosen er ikke godkjent og for all del ikke fin på og kjøp noe så harry som eksos med 2 lyd dempere på moped, iallefall ikke når du skal tute rundt i 20 km/t

men så skal ikke jeg tute rundt i 20 km/t da, skal nok opp imellom 80-100 km/t har jeg bestemt:)

så da er tråden om trimming av moped da! ;)

og ja skal du trimme moped så er sleeperstyle absolutt det lureste.

Lenke til kommentar

Du får med papirer om det er lovlig på vei osv, men det spørs om det er plombert eller ikke, om du tar ut plomberingen så er det ikke lovlig lenger, usikker på om du kan plombere det ned til 50km/h og forsatt få det lovlig, tror det kan fungere :)

Edit: Motordelene på denne side er udelukkende til brug på motorcykel, ATV og til ombygning fra scooter til indregistreret motorcykel. Delene må ikke benyttes på offentlig vej, på en ikke indregistreret motorcykel. Lys/lygter der sælges på denne side, må ikke benyttes på offentlig vej, da dette ikke er godkendt udstyr.

Det kan jo si litt om det er lov eller ikke.

Endret av Swiffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...