ken8 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har tatt sikkerhetskopi av iphonen i iTunes, men det står ikke hvor denne backupfilen lagres. Jeg tenkte å flytte den til min eksterne disk i tilfelle noe skulle skje med pc'en. Hva lagres på sikkerhetstelefonen? Kontakter, meldinger, osv? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Sikkerhetskopiene lagres her: Mac: /Library/Application Support/MobileSync/Backup/ Windows XP: \Documents and Settings\(username)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\ Windows Vista: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ Bilder, musikk, video og nedlastede applikasjoner kommer ikke med i backuppen. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Sikkerhetskopiene lagres her: Mac: /Library/Application Support/MobileSync/Backup/ Windows XP: \Documents and Settings\(username)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\ Windows Vista: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ Bilder, musikk, video og nedlastede applikasjoner kommer ikke med i backuppen. Men kontakter, meldinger, anropslogg og alt annet som er på telefonen blir tatt backup av? Er det mulighet for å kun hente ut kontaktene fra backupfila hvis man skulle trenge dette, eller må hele fila kopieres inn på telefonen igjen? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Ja alt det blir tatt backup av. Jeg tror ikke det er mulig å hente ut den informasjonen uten eventuelle programvare ... Men du kan jo synkronisere kontaktene dine med adresseboken på mac-en eller Pc-en så har du de der også. Endret 18. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Sikkerhetskopiene lagres her: Mac: /Library/Application Support/MobileSync/Backup/ Windows XP: \Documents and Settings\(username)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\ Windows Vista: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ Bilder, musikk, video og nedlastede applikasjoner kommer ikke med i backuppen. Hva med windows 7? Sikkerhetskopiene lagres her: Mac: /Library/Application Support/MobileSync/Backup/ Windows XP: \Documents and Settings\(username)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\ Windows Vista: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ Bilder, musikk, video og nedlastede applikasjoner kommer ikke med i backuppen. kan du sjekke min post? takk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1459330 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå