Gå til innhold

[Løst]Bærbar til Warfare 2


Try_Lan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor angriper dere en som ikke har så god innsikt i data(nerd)spill-verdene? Bruk heller energi på å svare på det jeg spør om, som en del av dere gjør og visse andre personer velger å fornærme meg.

 

Jeg har andre ting å bruke livet mitt på enn data, data, data. Håper for guds skyld dere, skal ikke bruke navn, ikke jobber i servicebransjen ved å svare på spm fra folk som har enda mindre peiling enn meg.

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Du har jo spurt om alt dette før. Hva er vitsen med å spørre om det samme gang på gang? Om du går igjennom trådene du har spammet, vil du finne ut at du har fått svar på alt. Finn laptopen med den beste gpuen til din makspris og kjøp. Om du ikke har spesifikke krav til prosessoren, kan du drite i den. Spørsmålene dine om forskjell i ytelse mellom to prosessorer osv er det bare snakk om ørsmå prosenter/promiller som du/jeg ikke vil legge merke til.

 

Ja, angrip den som hjelper deg, lurt. Vi har vel ikke gjort annet enn å hjelpt deg. Flames stiger proporsjonalt med antall spørsmål du har stilt før :)

 

Nå har du lett lenge etter laptop og burde ha skaffet deg mer enn nok kunnskap (også på egenhånd) til å ta et fornuftig valg. Slutt å grin og rakke ned på folk som faktisk gidder å hjelpe deg. Det er jo som å snakke til en vegg.

 

Mesteparten av det du spør om er jo bare å ta et søk på google, men du syns vel at det er bedre at andre gjør det for deg? Er nok bedre at du gjør det selv, for du klarer da vitterlig ikke å ta inn det som blir skrevet her.

Lenke til kommentar

jeg spør fordi jeg vil ha nøyaktige og godt forklarte svar. Du svarer som oftest med én setning, og det er mange ganger ikke nok til at jeg skjønner alt. Og slutt å si at jeg spammer for faen. Er ikke jeg som angriper deg/dere, du/dere som fornærmer meg (spesielt du).

 

Du aner ikke hvor mye jeg søker, men det er ikke alltid noen gode svar som dekker akkurat det jeg vil vite. Det er der det geniale (hjelpe)forumet diskujon kommer inn i bildet. Og dessuten spør jeg ikke om den samme tingen gang på gang. Det er litt variasjon i det jeg spør om, men jeg spør flere ganger om det samme emnet, men ikke om den samme tingen !!

 

du som er så flink til å søke på google, kan du ikke gi meg noen søke metoder? altå hva jeg skal skrive for å finne ut det og det

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kan bekrefte at Asus har bra bærbare, selv om flere av dem blir usedvanlig varme. Skjermen på G60VX har dog en latterlig lav oppløsning.

 

Som han over vil jeg anbefale Multicom. Kunshan W860 for eksempel - med oppgradert minne og skjerm.

Lenke til kommentar

Vet de er stygge, men har du tittet på den nye 17" fra Multicom, den er kul og bra. Men dog kan prisen svi. Personlig synes jeg Asus sine "gaming" laptoper er SYKT stygge, nesten like stygge som standard HP Pavillion pc'ene...

Bryr du deg om utseende og kvalitet så kjøper du dell. :thumbup: Finnes ikke tvil så samt du ikke går for Mac :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvem han spør om hjelp? Han spør alle som er på forumet om hjelp. At folk i det hele har giddet å hjelpe begriper jeg ikke, for han har da tydelig ikke intelligens til å ta til seg ny kunnskap (les: spør om det samme veldig ofte).

 

Å skjønne det man leser om data (og generell lesing om et vilkårlig tema) vil ikke si å være nerd. Om noen mener det, vil jeg mye heller bli oppfattet som en nerd enn en som har under pari intelligens :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...