Gå til innhold

[Løst]Bærbar til Warfare 2


Try_Lan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er bare tull og skrive, jeg sitter faktisk ikke her og skriver løyner spillet går helt flytende med ALT PÅ VERY HIGH

testet nok en gang i dag og har spilt en halvtime nå for å lure på om jeg lurer meg selv men det finnes altså ikke lag mens man spiller. Det eneste jeg har lagt meg merke til er under en filmfrekvens i spillet kan det være en liten antydning til etterslep men altså ikke noe som helst når man spiller sitat slutt.

 

Da har du ikke noen grunn for ikke å bevise for verden dine resultater ved å laste ned denne benchmarken.

 

Installer - åpne programmet - velg dine settings (de du spiller med) - begin benchmarking run.

 

Tar ikke mer enn 15min. Om det viser seg at du får en såpass høy minimum FPS, average FPS og maksimum FPS som tilsier null lag, skal jeg gi meg og heller gratulere deg med en veldig god laptop :)

 

Uenig, Crysis reagerer veldig lite på en cpu klokk.

 

Kommer an på om du er begrenset av GPUen din.

Lenke til kommentar

Jeg måtte velge en høyere oppløsning da ikke 1600X900 var et valg så da ble det 1600X1050 uten hva jeg skjønner en dritt hva dette betyr men det gikk da som skrevet før helt glatt.

 

Dette ble resultatet

 

21.11.2009 14:55:18 - Vista 64

Beginning Run #1 on Map-island, Demo-benchmark_gpu

DX10 1680x1050, AA=No AA, Vsync=Disabled, 32 bit test, FullScreen

Demo Loops=3, Time Of Day= 9

Global Game Quality: VeryHigh

 

<><><><><><><><><><><><><>>--SUMMARY--<<><><><><><><><><><><><><>

 

21.11.2009 14:55:18 - Vista 64

 

Run #1- DX10 1680x1050 AA=No AA, 32 bit test, Quality: VeryHigh

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hmm, mulig det ble litt bugget da du måtte velge en høyere oppløsning enn skjermen din. Velg 1280:720 da dette ikke overskrider din skjerms 1600 horisontale eller 900 vertikale pixler. Jeg kjørte en slik benchmark:

 

Regner ikke med at du slår dette, men om du gjør så bøyer jeg meg i støvet :)

 

21.11.2009 16:40:58 - Vista 64

Beginning Run #1 on Map-island, Demo-benchmark_gpu

DX10 1280x720, AA=No AA, Vsync=Disabled, 64 bit test, FullScreen

Demo Loops=3, Time Of Day= 9

Global Game Quality: VeryHigh

==============================================================

TimeDemo Play Started , (Total Frames: 2000, Recorded Time: 111.86s)

!TimeDemo Run 0 Finished.

Play Time: 91.25s, Average FPS: 21.92

Min FPS: 15.55 at frame 1974, Max FPS: 29.19 at frame 869

Average Tri/Sec: -10263499, Tri/Frame: -468256

Recorded/Played Tris ratio: -1.96

!TimeDemo Run 1 Finished.

Play Time: 87.13s, Average FPS: 22.96

Min FPS: 14.30 at frame 1949, Max FPS: 31.11 at frame 86

Average Tri/Sec: -10424388, Tri/Frame: -454115

Recorded/Played Tris ratio: -2.02

!TimeDemo Run 2 Finished.

Play Time: 87.25s, Average FPS: 22.92

Min FPS: 14.30 at frame 1949, Max FPS: 31.23 at frame 72

Average Tri/Sec: -10367172, Tri/Frame: -452288

Recorded/Played Tris ratio: -2.03

TimeDemo Play Ended, (3 Runs Performed)

==============================================================

 

Completed All Tests

Endret av EivindS_
Lenke til kommentar

Klart du skal gi deg.

 

14.5 FPS er for et fåtall spillelig (ikke det beste ordet), men så lenge du selv er fornøyd, og hva som er spillelig FPS er jo forholdsvis subjektivt, gjør det ikke noe. Er jo det du selv syns som er det viktigste :p Men det blir feil å si til alle de som leser dette at det går "uten problemer" og "finnes ikke lag" osv. For med 14.5 FPS under en benchmark vil du være nedi 4-5-6 FPS sikkert når det er mye eksplosjoner og ellers i en amper krevende krigssone =)

 

På en litt mer generell side: ATI 4650 er et bra skjermkort til 6000-7000-8000, ingen tvil om det, men Crysis på very high i 1600:900 problemfritt - nei. Anbefalte selv Multicom Compal KHLB2 med ATI 4650 til en kompis av meg da det kom ut.

Lenke til kommentar
Klart du skal gi deg.

 

14.5 FPS er for et fåtall spillelig (ikke det beste ordet), men så lenge du selv er fornøyd, og hva som er spillelig FPS er jo forholdsvis subjektivt, gjør det ikke noe. Er jo det du selv syns som er det viktigste :p Men det blir feil å si til alle de som leser dette at det går "uten problemer" og "finnes ikke lag" osv. For med 14.5 FPS under en benchmark vil du være nedi 4-5-6 FPS sikkert når det er mye eksplosjoner og ellers i en amper krevende krigssone =)

 

På en litt mer generell side: ATI 4650 er et bra skjermkort til 6000-7000-8000, ingen tvil om det, men Crysis på very high i 1600:900 problemfritt - nei. Anbefalte selv Multicom Compal KHLB2 med ATI 4650 til en kompis av meg da det kom ut.

 

Kan et spill kjørt i full oppløsning og alt på very high få en bedre kvalitet uten lag? NEI!!

Lenke til kommentar
^Som sagt, hva som er spillbar FPS er subjektivt. Din subjektive mening er dog både irrasjonell og langt ifra hva en generell objektiv forståelse av hva som er spillbar FPS.

 

Kan du utdype dette og hva har dette å si for oss menneskelige som nyter et spill i fullt grafikknivå? Skal man henge seg opp i et tall som et program tilsier uten at dette går utover spillopplevelsen? Hmm Jeg skjønner det faktisk bare ikke.....

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
jeg hadde tenkt å kjøpe omtrent den samme som Jada-jada. hvordan vil min da klare seg på crysis lurer jeg på? :p

 

Edit: HP pavilion dv7-2280

 

Akkurat likt som jeg har skrevet til deg 4-5 ganger før.... (samme skjermkort) noe raskere prosessor.

 

jeg mente med tanke på at den egentlig ikke skulle klare det.. så da regner jeg med 2280 også vil klare crysis på fullt og alt det crapet du skryter sånn av

Lenke til kommentar
14,5 frames per second, ja. Dette er ikke spillbart for folk flest. Så stopp å si at den drar spillet flytende.

 

Jeg er ikke noen ekspert på dette, jeg kjørte et program mens jeg spilte og Crysis det gikk strålende selv i en oppløsning som er høyere en hva jeg har så hva i svarte skal jeg skrive for å overbevise dere som tror dere er norgesmestere? Nei jeg gidder ikke mere men slutter med å skrive at alt jeg har skrevet er dønn sant så tro det eller ei.

 

 

jeg hadde tenkt å kjøpe omtrent den samme som Jada-jada. hvordan vil min da klare seg på crysis lurer jeg på? :p

 

Edit: HP pavilion dv7-2280

 

Akkurat likt som jeg har skrevet til deg 4-5 ganger før.... (samme skjermkort) noe raskere prosessor.

 

jeg mente med tanke på at den egentlig ikke skulle klare det.. så da regner jeg med 2280 også vil klare crysis på fullt og alt det crapet du skryter sånn av

 

Ja

Lenke til kommentar
^Som sagt, hva som er spillbar FPS er subjektivt. Din subjektive mening er dog både irrasjonell og langt ifra hva en generell objektiv forståelse av hva som er spillbar FPS.

 

Kan du utdype dette og hva har dette å si for oss menneskelige som nyter et spill i fullt grafikknivå? Skal man henge seg opp i et tall som et program tilsier uten at dette går utover spillopplevelsen? Hmm Jeg skjønner det faktisk bare ikke.....Du har jo et klart svakere skjermkort selv også på din maskin.

 

Som disrespectful sier, 14.5 FPS er ikke spillbart for folk flest. Ikke fordi at tallet er lavt, men fordi 14.5 Frames Per Second gjør at det vil lagge. Jeg, og mange andre, foretrekker at spillet går laggfritt. Om dette betyr at man må senke grafikken, så la det gå. Spillopplevelsen, for folk flest, blir ikke bestemt av hvor god grafikken er, men at det flyter bra uten lag.

 

Jeg har et klart svakere skjermkort enn hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...