Gå til innhold

[Løst]Bærbar til Warfare 2


Try_Lan

Anbefalte innlegg

Så har ikke laptopen din særlig høy oppløsning heller da. Hva slags FPS får du?

 

Sier ikke at man må ha god prosessor for å spille Crysis, men at Crysis liker det :)

 

1600 x 900 er en god oppløsning syntes jeg med andre, FSP bryr jeg meg ikke et døyt om da jeg er mer opptatt og av nyte spillet i strålende kvalitet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel du sa high istad, men uansett, du hadde 4650?

 

Om du spiller med alt på very high og maks oppløsning kan det ikke være noen særlig gøy opplevelse med all laggingen.

 

4650 ja og finnes ikke lag i det hele tatt her det går helt flytende..

 

Spiller du Crysis eller Crysis Warhead?

 

Kjør en benchmark i 1600:900 med alt på very high, altså slik du bruker å spille, å post det her.

Lenke til kommentar
Vel du sa high istad, men uansett, du hadde 4650?

 

Om du spiller med alt på very high og maks oppløsning kan det ikke være noen særlig gøy opplevelse med all laggingen.

 

4650 ja og finnes ikke lag i det hele tatt her det går helt flytende..

 

Spiller du Crysis eller Crysis Warhead?

 

Kjør en benchmark i 1600:900 med alt på very high, altså slik du bruker å spille, å post det her.

 

Crysis og på very high sjekket nå og som skrevet alt går strålende i full oppløsning. Benchmark bryr jeg meg ikke noe om , man får tro på hva jeg skriver eller gi F.

Lenke til kommentar
Vel du sa high istad, men uansett, du hadde 4650?

 

Om du spiller med alt på very high og maks oppløsning kan det ikke være noen særlig gøy opplevelse med all laggingen.

 

4650 ja og finnes ikke lag i det hele tatt her det går helt flytende..

 

Spiller du Crysis eller Crysis Warhead?

 

Kjør en benchmark i 1600:900 med alt på very high, altså slik du bruker å spille, å post det her.

 

Crysis og på very high sjekket nå og som skrevet alt går strålende i full oppløsning. Benchmark bryr jeg meg ikke noe om , man får tro på hva jeg skriver eller gi F.

 

Om du ikke gjør det for din egen del, kan du isåfall gjøre det for oss andre? Sikkert mange som ønsker å kjøpe en laptop med ATI4650, og en benchmark ville vært bra for de.

Lenke til kommentar
Om du ikke gjør det for din egen del, kan du isåfall gjøre det for oss andre? Sikkert mange som ønsker å kjøpe en laptop med ATI4650, og en benchmark ville vært bra for de.

 

jeg er en av dem xD

 

Du? Får da aldri kjøpt deg pc uansett :!: Nei har ikke peiling på benchmark en gang så folk får velge og tro eller ei..

 

God natt

Lenke til kommentar
Vel du sa high istad, men uansett, du hadde 4650?

 

Om du spiller med alt på very high og maks oppløsning kan det ikke være noen særlig gøy opplevelse med all laggingen.

 

4650 ja og finnes ikke lag i det hele tatt her det går helt flytende..

 

Spiller du Crysis eller Crysis Warhead?

 

Kjør en benchmark i 1600:900 med alt på very high, altså slik du bruker å spille, å post det her.

 

Crysis og på very high sjekket nå og som skrevet alt går strålende i full oppløsning. Benchmark bryr jeg meg ikke noe om , man får tro på hva jeg skriver eller gi F.

 

Dette er rett og slett kjipt gjort av deg å si. Personer som vurderer denne maskinen og faktisk bruker sine hardt tjente penger på denne maskina vil med dette bli svært skuffet.

Jeg vet av førstehåndserfaring at denne maskinen ikke klarer å kjøre Crysis i 1600x900 på very high uten lagg.

Lenke til kommentar
Dette er rett og slett kjipt gjort av deg å si. Personer som vurderer denne maskinen og faktisk bruker sine hardt tjente penger på denne maskina vil med dette bli svært skuffet.

Jeg vet av førstehåndserfaring at denne maskinen ikke klarer å kjøre Crysis i 1600x900 på very high uten lagg.

 

hvor bra vil den da klare Crysis på heelt uten lagg?

Lenke til kommentar
Dette er rett og slett kjipt gjort av deg å si. Personer som vurderer denne maskinen og faktisk bruker sine hardt tjente penger på denne maskina vil med dette bli svært skuffet.

Jeg vet av førstehåndserfaring at denne maskinen ikke klarer å kjøre Crysis i 1600x900 på very high uten lagg.

 

hvor bra vil den da klare Crysis på heelt uten lagg?

 

Dette er bare tull og skrive, jeg sitter faktisk ikke her og skriver løyner spillet går helt flytende med ALT PÅ VERY HIGH

testet nok en gang i dag og har spilt en halvtime nå for å lure på om jeg lurer meg selv men det finnes altså ikke lag mens man spiller. Det eneste jeg har lagt meg merke til er under en filmfrekvens i spillet kan det være en liten antydning til etterslep men altså ikke noe som helst når man spiller sitat slutt.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Dette er bare tull og skrive, jeg sitter faktisk ikke her og skriver løyner spillet går helt flytende med ALT PÅ VERY HIGH

testet nok en gang i dag og har spilt en halvtime nå for å lure på om jeg lurer meg selv men det finnes altså ikke lag mens man spiller. Det eneste jeg har lagt meg merke til er under en filmfrekvens i spillet kan det være en liten antydning til etterslep men altså ikke noe som helst når man spiller sitat slutt.

 

men hvorfor fungerer din så bra når den egentlig ikke skal klare crysis så bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...