Try_Lan Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 skal kjøpe meg bærbar, må kunne drive Warfare 2. tenkte litt på denne http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=113111 kan den kjøre Warfare 2? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja, den vil det. Det finnes også flere tråder om dette. Lenke til kommentar
Pheo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Gidder ikke å lage ny tråd, så poster det her, har mye med det samme å gjøre.. Skal ha en gaming pc til under 10k.. Har funnet disse valgene: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...0&__redir=1 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=113111 og en som er litt dyrere igjen. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495460#ProductTabs Maskinen skal klare å kjøre COD MW2, Las Vegas 1&2 ihvertfall.. Noen som kan hjelpe meg med valget? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kjøp en nitten-tommer og alle problemer er løst. Eller så er en generell reger som fungerer; dyrt er best. Lenke til kommentar
Pheo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Men er dyrt nødvendig om jeg kan klare meg med en billigere?? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kjøp en nitten-tommer og alle problemer er løst.Eller så er en generell reger som fungerer; dyrt er best. Wow du har virkelig ikke peiling! Lenke til kommentar
Pheo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Gi meg ett svar du da:) Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Om specsa stemmer på laptopen TS linker til, vil dette være det beste bang for buck kjøpet idag. Lenke til kommentar
Try_Lan Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 hehe, nå har de bytta ut ATI 4670 kortet med ATI 4650... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jeg ville ikke gått for noen av Acer-ene. Min erfaring er at disse maskinene har dårlig byggekvalitet og er bygget i billig plastikk. I så måte ville jeg heller gått for Asus-en. De nyere Asus pc-ene har langt bedre rykte hva gjelder byggekvalitet enn det Acer sine har. Byggekvalitet er ikke så viktig så lenge pc-en kun skal stå i ro. Men straks man tenker på å drasse rundt på den kan det være forskjellen på en pc du kan ha i to år og en du kan ha i fire. Endret 18. november 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er sant at de gir en skikkelig "plastic fantastic" følelse, men det er mye maskin for pengene. Har en 8930G selv som knirker godt både her og der. Ser man bort fra det så er jeg veldig fornøyd. Den har veldig bra ytelse og drar Modern warfare 2 ganske greit. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 At Acer har dårligere byggekvalitet enn de andre større produsentene er jeg ikke enig i. Men Asus har en meget god maskin til prisen i X62J som Acer ikke helt kan konkurrere med: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495460 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 har låst meg fast på HP pavilion dv7-2280 jeg Lenke til kommentar
Pheo Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 ASUS X62J bli nok min nye maskin:) Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 ASUS X62J bli nok min nye maskin:) Dinside.no har nå lagd en sammenligningstest hvor Asus X62J er med: http://www.dinside.no/828717/test-store-ba...l-10-000-kroner I konklusjonen henger de seg opp i at maskinen har dårlig batteritid, 16" skjerm istedet for 15.6", og har glatte overflater hvor fingeravtrykk og smuss blir lettere synlig. Med andre ord beviser de at de overhodet ikke har peiling, men de har i det minste kjørt en 3DMark-test som beviser at maskinen er overlegen de to andre i spillytelse. 12876 3DMarks er ikke så verst for en maskin med GT240 - som ikke er optimalisert eller overklokket overhodet, men testet i "factory condition". Enda et interessant punkt er at testen gir en indikasjon på at grafikkytelsen i en maskin med Core i7 vil være merkbart bedre en med Core 2 Duo for ellers lik konfigurasjon. Det visste vi vel forsåvidt, men denne testen viser det ganske klart. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Grafikkytelsen vil ikke være merkbart bedre med en i7. Derimot vil spillytelsen bli bedre om spillet er veldig CPU-avhengig. I7 prosessorene er høyere klokket enn de fleste andre dual core cpuene i den prisklassen. Dette har med intel turbo boost technology. 3DMarks? haha. Regner med de har brukt 3DMark05 etter scoren å bedømme. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Derimot vil spillytelsen bli bedre om spillet er veldig CPU-avhengig. kan du nevne noen spill? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 World in Conflict, GTA IV, Supreme Commander, Flight Sim. Med andre ord er som regel RTS-spill de som krever mye CPU da det er mange units og mye som skjer. Crysis liker også CPU. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 World in Conflict, GTA IV, Supreme Commander, Flight Sim. Med andre ord er som regel RTS-spill de som krever mye CPU da det er mange units og mye som skjer. Crysis liker også CPU. Wow jeg som spiller Crysis i full oppløsning og alt på high med Core 2 Duo 2 Ghz Nææ tullete å si at man må ha Gardermoen prosessorer for å spille toppspill.................... Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så har ikke laptopen din særlig høy oppløsning heller da. Hva slags FPS får du? Sier ikke at man må ha god prosessor for å spille Crysis, men at Crysis liker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå