Gå til innhold

[Løst]Hjelp. Under 18, bestilling på elkjop.no

Sanshin

Anbefalte innlegg

Jeg leste akkurat om hvordan man kan få produkter billigere om man bestiller på nettbutikken til elkjøp og velger plukk opp selv løsningen. Så jeg gikk inn på sida, og prøvde å bestille et spill, forventa egentlig at man måtte registrere seg med kort eller noe sånn men da det ikke kom klikket jeg meg videre og videre og vips så hadde jeg bestilling og ordrenummer. Først etterpå så jeg at det står klart og tydelig at man må være 18 for å handle på elkjop.no.

Vet det var dumt gjort men jeg lurer på hva jeg skal gjøre nå? Tenkte bare å ringe til kundeservice ved første anledning i morra(rundt kl 14 for meg) og få avbestilt spillet. Og så dra opp og kjøpe det på vanlig vis etterpå. Det burde ikke bli noe mer problemer? Jeg er 16 og fylte ut fullt navn, addresse og email på ærlig vis. Har ikke registrert meg/laget konto på elkjop.no. Tror det stod noe om gebyr om man ikke kjøper/henter en bestilling, men det er vel om de må betale for noe frakt?

Jeg vet at det jeg akkurat gjorde er dumt og at det ikke burde ha skjedd, men vil gjerne ha noen svar/råd for det. Noen tenker vel at jeg er en dust, mens andre synes kanskje det er unødvendig å spørre, men jeg vil være på den sikre siden.

Unnskyld bryet og Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får ikke kjøpt Modern Warfare 2 på Elkjøp hvis ikke du er 18 nei! :)

Modern Warfare 2 kjøpte jeg klokka ni på morran, første dag(forrige tirsdag). Snakker om Borderlands på 360, prisene varierer veldig fra butikk til butikk. ( elkjop.no: 379, spaceworld.no 549. )

Lenke til kommentar
Elkjøp tar 18års regelen på alvor, da det skal være "trygt" for foreldre og la unger handle hos dem :)

Nåja, jeg tok da fint med meg GTA IV på release som 17(?)-åring, selv om det sto skilter over hele butikken om at man måtte vise legitimasjon osv. Så det varierer vel fra butikk til butikk, og person til person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...