Gå til innhold

MW2 på XBOX360 online problemer og dårlig signal?

Anbefalte innlegg

Hei,

2 ting plager meg!!!

1:

nå begynner jeg å bli forbanna lei av at jeg ALLTID har 1 eller 2 streker i signal når jeg spiller online. alle andre har 5 grønne men jeg har max 2 gule i det beste.

NEI, det skal ikke ha noe med forbinelsen jeg har her i huset. dette pga jeg har spilt både cod4 og cod world at war online uten noen problemerfør, å at dette skal bli et problem med dette spillet nå skjønner jeg ikke i det hele tatt!

noen som har samme problem eller har hatt og har en løsning?

PISSED!!

2:

jeg får ikke til å spille sammen med venner lengre. funka før, men nå er det ikke muligheter. får bare connection error når jeg skal invitere folk og samme får de når de inviterer meg og andre...

har lestlitt om dette nå, å de sier man kan teste internett forbinelsen på xboxen så prøve igjen og dette skal funke. dette må ALLE gjøre som skal spille sammen, greit nok det... men gidder jo ikke gjøre dette hver eneste gang?!?

kommer det en oppdatering fort som faen som løser begge disse problemene? hva er grunnen til begge problemene?

takker for alle svar!

LITT forbanna på at dette skal være et problem på et helt nytt spill!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har OPEN NAT ja :) så det erikke problemet. hvordan aktiverer jeg UPnP da?

****EDIT****: UPNP er allerede aktivert! hva er det som skjer til meg?

testa med en gammel switch jeg har liggende, å da ble signalet helt fint. men kan ikke bruke denne pga bruker trådløst nettverkt på 2 pcer... bruker IKKE trådløst på XBOXen enda. vanlig kabel.

hva er det som skjer???

Endret av bjerk2
Lenke til kommentar
Har akkurat samme problem bare på pc.. NAT e open og UPNP er aktivert.

ja, men det må da finnes en løsning på dette her vel? herregud, kan jo ikke spille med konstant lag?

nå har jeg gjort alt i min makt for å få det til. nå trenger jeg SPESIFISERT guide for å få dette til. har prøvd alt med dmz og full pakke uten hell.

det ligger virkelig an på ny router SELV om denne er 1 uke gammel!!!

Endret av bjerk2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...