Gå til innhold

Skinny/slim fit dress


Anbefalte innlegg

Dressen min gikk til h* forrige sesong, trenger derfor en ny og vil nå gå for noe som ikke ser helt forjævlig ut. Etter mine egne observasjoner er dermed skinny fit/slim å foretrekke. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette uten å overstige halve månedslønninga? Husker de hadde en ålreit en på J&J forrige julebordsesong men har ikke sett den der i år enda :)

 

Trenger jakke og bukse, helst sort/grålig. Skal brukes til julebord, fine middager med svigers, fest og et forsøk på å videreføre visjonen til Barney i How I Met Your Mother (SUIT UP!), hehe.

 

Sjekk bilder i spoiler for hva jeg tenker meg. Stemmer ikke nødvendigvis overens med fargen, men i formen er det slik jeg skal ha.

 

 

1-7.jpg

 

trousers-small-patterns.jpg

 

Skinny%20Mod%20Fit%20Suit%20Jacket.jpg

 

0033.jpg

 

 

Likte spesielt godt den nederste :) Kan godt kjøpe på nett, jeg vet størrelsen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frost i Hegdehaugsveien, Oslo, har flyttesalg om dagen (mener det var det og ikke opphørssalg) og en kompis av meg fikk dress og to skjorter for 2800 der. Virka på han som at det var et ganske greit kjøp. Han virket i alle fall fornøyd med snitt og det der. Du får nok billigere også, så at smoking-pakke ligger på 699,-.

 

Om du har tid til å stikke innom that is.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Jeg ville først prøvd å få tak i noe på tilbud. Hvis du ikke finner det sier word on the street at H&M er best av billigdresser, så Zara på andreplass. Er en del har inne som snakker pent om House Of Singles også. Selv kjøper jeg ikke billigdresser, så jeg må presisere at dette bare er ting jeg har hørt.

 

Hvis jeg var deg ville jeg lagt litt mer penger i dressen. Legger du på 3-4000 får du en mye bedre dress, som holder i mange år.

Lenke til kommentar
0033.jpg

 

Wow! Har aldri (aldri) hatt på meg en dress engang, fordi jeg syns det ser litt klovnete ut. Har enda hatt til gode å se en som ser virkelig bra ut i dress, og da mest naturlig p.g.a. formen og fargen på dressen. Denne derimot! Jævlig fet :) Spørs om jeg hadde klart å "pulla" den selv, syns jeg er litt for lav. Lave folk i dress ser hvertfall klovnete ut. Skulle allikevel likt å visst hva slags merke og modell denne dressen er, om du vet? :)

Lenke til kommentar

Har ikke 3-4000 for øyeblikket, desverre. Ellers så er dette noe jeg absolutt kunne tenke meg å legge såpass mye i. Kanskje jeg skal kjøre på med en billigdress og heller legge litt penger i det til neste år. Har en smoking jeg kan bruke også som er ganske ålreit (slim), men det er ikke akkurat noe man trapper opp i for en hver anledning. Nyttårsaften kanskje.

 

Jeg tar meg tur ned på H&M i dag, så skal jeg se hva de har. Hvor anbefaler du å ta turen innom fkm? Er ikke uaktuelt å bruke så mye penger som du sier om jeg får wow-opplevelsen, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...