Gå til innhold

Dømt til 2 år for kritisk YouTube video i Aserbadsjan

Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er Aserbadsjan. Leser du ikke overskriften?

Og hvem er aserbadsjanere? jo, tyrkere.

Kanskje oppdatere deg med kunnskapen om Anatolia og Kaukasusområdet?

Du finner nok bekreftelse på wiki om du skulle være i tvil.

Jeg er overhodet ikke interessert i hva de kaller seg, eller lokalhistorie i kaukasus. Om du hadde latt være å avspore med idiotisk tøv hadde mye vært gjort for en god del tråder.

Lenke til kommentar
Jeg er overhodet ikke interessert i hva de kaller seg, eller lokalhistorie i kaukasus. Om du hadde latt være å avspore med idiotisk tøv hadde mye vært gjort for en god del tråder.

aserbadsjanere er tyrkere. Tyrkere er et folkeslag. Om du ikke er intressert i Kaukasus, hvorfor i det hele tatt starte tråden? Man kan godt diskutere min første kommentar, dog den beviste iallefall at kunnskapen om området er vel omtrent ikke tilstede fra din side. OM du ikke har kunnskap om området hvordan kan du da felle en dom over domfellelsen.

Men siden du drar inn andre tråder så er det å bare å ramse opp og sende på pm.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar

Håper jeg diskuterer rett sak her, vet ikke om ytringsfriheten i dette landet var temaet eller den geografiske beliggenheten og hvilket folkeslag er temaet. Gjerne rapporter om jeg tar feil.

Hem hem.

Synes det blir feil å fengsle noen for å holde en slik politisk satire. Det er en form for meningsytring som burde vært helt og holdent lov. Det foregår politisk satire i mange land hele tiden, så det er bare nærtagenhet av Aserbadsjan's regjerning. I tilegg er det et misbruk av makten når man bruker sin politiske makt til å fengsle - og skremme - folket for å si sin mening. Minner mer og mer om et diktatur da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...