Gå til innhold

Trenings tankegangen min.


Knife

Anbefalte innlegg

Nettet, som alle andre plassar, er fullt av troll og folk som ikkje veit kva dei snakkar om.

 

Hvis du les nokon av Tarzan99 sine innlegg her på forumet så ser du at h*n er hekta på lavkarbodiett med mykje feitt, både metta og umetta, mange bøker og folk som støtter det også, det betyr ikkje nødvendigvis at det stemmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettet, som alle andre plassar, er fullt av troll og folk som ikkje veit kva dei snakkar om.

 

Hvis du les nokon av Tarzan99 sine innlegg her på forumet så ser du at h*n er hekta på lavkarbodiett med mykje feitt, både metta og umetta, mange bøker og folk som støtter det også, det betyr ikkje nødvendigvis at det stemmer.

Nå har Pijus en tendens til å finne noe "nytt og bedre" hele tiden, og nå har han lært at målet med trening er å skade musklene. Og for å gjøre dette må man jo selfølgelig løfte så tungt at man nesten ikke klarer å bruke muskelen etterpå. /ironi

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456

Jeg har ikke nok peiling på hva som vil funke for deg, men en ting vil jeg si deg Pijus. Om du er ærlig med deg selv, helt ærlig. Du bestemmer deg for at du skal kjøre til du spyr, blør og gråter på hver eneste øvelse, tror du da du faktisk kommer til å i det hele tatt orke å komme deg på gymmet?

 

http://www.iform.no/pub/art.php?id=480

http://www.iform.no/pub/art.php?id=24

 

Se på disse programmene, de ser jævlige ut, tenk deg å faktisk kjøre dem. Dette er program hvor du kjører til "absolutt failure" i ordets rette forstand, de som kjører dem er proffbyggere. Disse er for det første såpass rutinerte at de greier presse kroppen så langt som programmet, + de bruker AAS for å hjelpe dem på veien.

 

Jeg kjenner deg ikke Pijus, men tror du at du vil greie å kjøre til failure hver jævla gang du går på gymmet og allikevel ha en fortsatt lyst til å komme tilbake 2 dager seinere?

Lenke til kommentar

Vet at det er dritt å spy . Den enne gangen var da når jeg holdte på å ta knebøy, under maks, ble jeg så kval fordi jeg bare presset på. Klarte det jo, men ble en rask tur innpå dassen og få det ut. Og deretter inn igjen og kjøre videre.

 

Jeg er ganske enig i det du sier, men vi får se. Elsker dessuten å leke med tunge vekter.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...