Gå til innhold

[Løst]Litt høye krav til ny mobil...?

Sardin

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny mobil, men sliter med å finne den rette... Frykter jeg har litt høye krav :ermm:

Det jeg ønsker er:

- Et bra kamera, med blitz (evt. LED-lys)

- Helst med beskyttet tastatur

- Bør ikke koste mye over 2000

- Ikke Nokia

Har iPod touch, så jeg har ikke behov for e-postleser, internett o.l. Det viktigste er at det er en bra kameratelefon som ikke koster så mye. (Har sett på SE c905 og LG KC910, men de er litt VEL dyre.. :( )

Det er ikke så viktig om den ikke er av de nyeste modellene :)

Hadde blitt veldig glad om noen kan gi meg noen tips :D

Endret av Sardin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kjapt svar :D

Har sett litt på LG KU990 og lest en del tester. Men testen på amobil.no f.eks; den er snart to år gammel. Er kameraet allikevel bra i dag?

Har SE K810i nå, men kameraknappen fungerer ikke, så den vil ikke fokusere så godt når jeg tar bilder... Håper allikevel at den nye mobilen vil ta bilder/film som er bedre enn hva min nåværende mobil opprinnelig kunne :)

Lenke til kommentar
Takk for kjapt svar :D

Har sett litt på LG KU990 og lest en del tester. Men testen på amobil.no f.eks; den er snart to år gammel. Er kameraet allikevel bra i dag?

Har SE K810i nå, men kameraknappen fungerer ikke, så den vil ikke fokusere så godt når jeg tar bilder... Håper allikevel at den nye mobilen vil ta bilder/film som er bedre enn hva min nåværende mobil opprinnelig kunne :)

LG KU990 har nok en del bedre kamera enn den du har nå. Dersom du skal matche kameraet til KU990 tror jeg nok at du må gå opp i pris, selv om jeg ikke er helt oppdatert... Du kan også vurdere å kjøpe tlf brukt eller ny på ebay. Der synker de raskt i pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...