Sardin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny mobil, men sliter med å finne den rette... Frykter jeg har litt høye krav Det jeg ønsker er: - Et bra kamera, med blitz (evt. LED-lys) - Helst med beskyttet tastatur - Bør ikke koste mye over 2000 - Ikke Nokia Har iPod touch, så jeg har ikke behov for e-postleser, internett o.l. Det viktigste er at det er en bra kameratelefon som ikke koster så mye. (Har sett på SE c905 og LG KC910, men de er litt VEL dyre.. ) Det er ikke så viktig om den ikke er av de nyeste modellene Hadde blitt veldig glad om noen kan gi meg noen tips Endret 17. november 2009 av Sardin Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Går det greit med bare touch eller må det være fysisk tastatur på den? Se litt på lg ku990.. Ellers kan du se på nokia 6220 classic(Ja, jeg vet at det er nokia) Endret 17. november 2009 av Hoffah Lenke til kommentar
Sardin Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Takk for kjapt svar Har sett litt på LG KU990 og lest en del tester. Men testen på amobil.no f.eks; den er snart to år gammel. Er kameraet allikevel bra i dag? Har SE K810i nå, men kameraknappen fungerer ikke, så den vil ikke fokusere så godt når jeg tar bilder... Håper allikevel at den nye mobilen vil ta bilder/film som er bedre enn hva min nåværende mobil opprinnelig kunne Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Takk for kjapt svar Har sett litt på LG KU990 og lest en del tester. Men testen på amobil.no f.eks; den er snart to år gammel. Er kameraet allikevel bra i dag? Har SE K810i nå, men kameraknappen fungerer ikke, så den vil ikke fokusere så godt når jeg tar bilder... Håper allikevel at den nye mobilen vil ta bilder/film som er bedre enn hva min nåværende mobil opprinnelig kunne LG KU990 har nok en del bedre kamera enn den du har nå. Dersom du skal matche kameraet til KU990 tror jeg nok at du må gå opp i pris, selv om jeg ikke er helt oppdatert... Du kan også vurdere å kjøpe tlf brukt eller ny på ebay. Der synker de raskt i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå