Beges Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei. Når jeg besøker denne siden i IE brukes WMP til å spille av mp3-filene. Når jeg derimot besøker samme side i FF får jeg beskjed om at jeg må laste ned og bruke quicktime-plugin for å høre samme mp3-fil! Er det ikke noen måte jeg kan bruke WMP istedet for quicktime i FF? Annet enn å laste ned K-lite codec pack.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Finnes wmp plugin til Firefox men: http://support.mozilla.com/no/kb/Using+the...ternet_Explorer Men ja enig med deg at akkurat den quicktime plugin greia brude Firefox hatt kvittet seg med for lengst. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Takk Fulgte linken og installerte Greasemonkey. Det funker flott nå Men må si at på akkurat dette punktet liker jeg faktisk IE bedre enn FF. EDIT: Greasemonkey funket EN gang, og så streiket det. Fantastisk Endret 17. november 2009 av Beges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå