fsx Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) hei jeg tenkte om jeg kune få hjelp til og lage en egen diskusjon.no men jeg er vilig til og betale 200 kr maks i året for hjemmesiden/diskusjon forum jeg lurte på om jeg kune få hjelp til og lage meg en sån? Endret 17. november 2009 av fsx Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Last ned XAMP og PHPBB. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 jeg tenkte noe som koster penger for det er mere avansert Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 one.com tenkte norsk side? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er jo skrevet på norsk? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Norsk side fornøyd nå? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 ja. men den funker ikke og registere er 13 år kan noen registere så overføre jeg penger?? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Og hvorfor skal jeg stole på at du overfører penger til meg(/en annen) seinere? Kan du ikke bare spørre foreldra dine? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ja. men den funker ikke og registere er 13 år kan noen registere så overføre jeg penger?? Snakk med foreldre/foresatte. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 ja. men den funker ikke og registere er 13 år kan noen registere så overføre jeg penger?? Snakk med foreldre/foresatte. får ikke lov og hande på nettet da men overføre fra konto til konto Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Også må du i tilleg ha penger for lisens for IP.Board. http://www.invisionpower.com/products/board/ 9.99$ hvis dem skal være vert for deg, eller så kan du betale 149.99$ hvis du har en egen webhost. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Også må du i tilleg ha penger for lisens for IP.Board.http://www.invisionpower.com/products/board/ 9.99$ hvis dem skal være vert for deg, eller så kan du betale 149.99$ hvis du har en egen webhost. ok men hva er det? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 For å forklare det enkelt, dette forumet er bygd på IP.Board men en litt eldre versjon, hvis du vil lage et forum som diskusjon.no så kan du bruke den, du får full support. Eller så kan du bruke det som jeg foreslå tidligere i tråden. Som er gratis. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 For å forklare det enkelt, dette forumet er bygd på IP.Board men en litt eldre versjon, hvis du vil lage et forum som diskusjon.no så kan du bruke den, du får full support. Eller så kan du bruke det som jeg foreslå tidligere i tråden. Som er gratis. ja jeg tar det men er det same som dene diskusjon.no?? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jepp det er den samme. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jepp det er den samme. ok. tusen takk for hjelpen . men det du trur er trollig det er ikke det for jeg sliter på skolen med gramatikfeil og sånt!. trur du du kune hjelpe meg og lage den forumet?? ehh. sorry for jeg maser men kan du sende meg link til downloadingen? Endret 18. november 2009 av fsx Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Selvsagt tror jeg det ikke er trolling, har selv en kamerat som sliter med grammatikk og skrivefeil. IP.Board er ikke gratis, men jeg har desverre ikke tid med å hjelpe deg med å sette opp et slikt forum. Men du kan jo alltids prøve ut demoversjonen dems, http://www.invisionpower.com/products/demo.php , eller så kan du bruke PHPBB som er et gratis alternativ. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Forresten så får du ikke "Mine innlegg"-funksjonen ut av boksen på IPB. Det er en modul Ueland har koda selv for forumet her. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Selvsagt tror jeg det ikke er trolling, har selv en kamerat som sliter med grammatikk og skrivefeil. IP.Board er ikke gratis, men jeg har desverre ikke tid med å hjelpe deg med å sette opp et slikt forum. Men du kan jo alltids prøve ut demoversjonen dems, http://www.invisionpower.com/products/demo.php , eller så kan du bruke PHPBB som er et gratis alternativ. ok jeg tar PHPBB men er det samme som den som koster penger /demoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå