Mr. Moody Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har en Acer Aspire 5738, som jeg har bestilt W7-upgrade kit til. Kameraten min har allerede fått dette, kan jeg da innstallere W7 og validere det senere siden hans serial allerede er validert? Eller, for å omformulere: kan jeg validere W7 senere når jeg får mitt upgrade kit og kose meg med W7 i mens? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har en Acer Aspire 5738, som jeg har bestilt W7-upgrade kit til. Kameraten min har allerede fått dette, kan jeg da innstallere W7 og validere det senere siden hans serial allerede er validert? Eller, for å omformulere: kan jeg validere W7 senere når jeg får mitt upgrade kit og kose meg med W7 i mens? Ja, du trenger ikke å skrive noe lisens inn under installasjonen (bare trykk neste) og så har du 30 dager på å aktivere, du kan også bruke rearm funksjonen, og du kan vel bruke W7 i 90 eller 120 dager med dette før du MÅ aktivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå