cbfn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jeg har bare et forslag; vis at du er mann! Endret 18. november 2009 av ProXhimo Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det gikk vell egentlig sånn passe bra. Vi satt og såg på tv og snakket sammen, etter hvert så holdt eg rundt henne. Da eg gikk hjemm rakte eg ut armene mine og gav henne ein god klem og så ble det litt kyssing etter på. Så sa eg hade bra og skulle til og gå ut døra. Men da sa hun men hun smilte at eg ikkje måtte være så sjenert å se ner i gulvet når eg sa hadet. Men hun sa at det ikkje var noe problem at eg gjore det og at det kom til å gå bedre etter hvert. Tror hun liker meg like godt som eg liker henne, det virker i alle fall sånn. Se der ja! Bra jobba! Du turte ta sjangsen, og det lønnet seg! Det er klart som dagen at hun liker deg. Hun digger deg faktisk! Så nå kan du trygt senke skuldrene, puste lettet ut, innse at du er the man, og nyte følelsen av at du turte ta sjangsen. Neste gang du møter henne, ta kysset når du sier hei også. Så er dere godt i gang! Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er ho fin? Synes hun er veldig tolmodig med deg.. Tviler på at ei med masse alternativer ville vært så forståelsesfull. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er ho fin? Synes hun er veldig tolmodig med deg.. Tviler på at ei med masse alternativer ville vært så forståelsesfull. sånn du sier det høres det ut som alle fine jenter oppfører seg som dritsekker. Tror ikke du har fårstått hvordan forhold skal fungere om de skal kunne vare. Jeg ville aldri gått ut med en jente kun fordi hun er fin. Persnelighet har minst like mye å si. alle har jo mange alternativer, men disse "fine" jentene med mange alternativer som du beskriver ville værtfall ikke jeg vært ett alternativ for. Lenke til kommentar
Gjest På forhånd takk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kan bare si at jenta er snill og grei, er ingen ting vondt i henne. Selvfølgelig er hun i alle fall i mine øyner fin selv om dette ikke er det viktigeste for meg. Det som er viktig for meg er at eg har det gøy når eg er i lag med henne. Så i morgen blir det mat på bighorn og x-factor på tv . Og på lørdag blir det fest, gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Lykke til videre! Og husk å dra dette videre uten en bekymring i hodet ditt.. Det er klart som dagen at hun digger deg, så her er det bare å sveive inn fangsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå