Gjest På forhånd takk Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har nå hatt kontakt med ei jente i rundt 2 månder. Vi finner på ting i lag som å se filmer og snakke i lag i mens me slapper av foran tven. I helgene er vi ofte ute på utesteder osv. For noen uker siden endte det med at eg overnattet hjemme hos henne etter vi hadde vert ute på fylla og det endte med at vi hadde sex. Problemet mitt er at når eg er påvirket av alkohol går det heilt fint å kysse og kose med henne men når eg er edru blir eg automatis veldig usikker. Derfor når eg er oss henne og skal til å gå hjemm veit eg liksom ikkje åssen eg skal si hade. Eller det går jo fint å si hadet men hadde eg vert full så hadde eg nokk heilt sikkert gått bort og gitt henne ein klem eller eit lite kyss før eg gikk hjemm. Hva er det rette å gjøre når mann skal si hadet å gå hjemm for kvelden egentlig ? Kansje litt rart å spørre om dette men. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Går dere hver deres vei så i allefall gi en klem. Såpass er å forlange Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Prøv å husk hva du bruker å gjøre når du har drukket, tenk over hvordan hun reagerer på det. Hvis hun ser ut til å synes det er greit så gjør du det samme,bare i edru tilstand Lenke til kommentar
Gjest På forhånd takk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Prøv å husk hva du bruker å gjøre når du har drukket, tenk over hvordan hun reagerer på det. Hvis hun ser ut til å synes det er greit så gjør du det samme,bare i edru tilstand Ja men det er liksom ei sperre som hindrer meg. Skal eg bere gå bort å gi henne ein klem eller eit kyss virker så unaturlig i edru tilstand Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvis dere har hatt sex allerede, og hun fortsatt er intressert i å være sammen med deg både titt og ofte er sjangsene store for at hun sitter og tenker "Hvorfor kysser han meg ikke?" både under og etter dere har vært sammen. Hvis du virkelig liker denne jenta må du ta initiativet før det er for sent. Ta føringen og vis henne hva du vil. Kroppskontakt, øyekontakt, og eskalering. Sett deg inntil henne i sofaen, legg armen rundt henne, flørt som om du skulle vært drita full. Det er ofte vanskeligere å tvinge seg til å gjøre dette når man er edru, men det er bare fordi hjernen din fungerer i edru tilstand. Det er fortsatt like naturlig. Så ta sjangsen og go for it. Uansett hvor mye hodet ditt prøver å rasjonalisere at du ikke skal prøve deg. Du har ikke noe å tape, med mindre du ikke prøver deg. Lenke til kommentar
Gjest På forhånd takk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ja, sitter å tenker på det. Me er i lag eit par ganger i uka i vertfal. Har sagt til henne at eg er sjenert når eg er edru. Hun sier at hun er det samme. Men i dag skal eg bort til henne å koble til ein tak lampe. Så da blir det sikkert litt tv sjåing etter på. Kan eg ta sjangsen på å spøre hene om hun vill sette seg inntil meg. Eller blir det for domt? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ja, sitter å tenker på det. Me er i lag eit par ganger i uka i vertfal. Har sagt til henne at eg er sjenert når eg er edru. Hun sier at hun er det samme. Men i dag skal eg bort til henne å koble til ein tak lampe. Så da blir det sikkert litt tv sjåing etter på. Kan eg ta sjangsen på å spøre hene om hun vill sette seg inntil meg. Eller blir det for domt? Ikke spør.. Sett deg godt til rette, og ta henne inntil deg. VIS henne at du tør å ta sjangsen. Det er noe veldig uatraktivt ved å spørre om lov til å ta sjangsen.. Ikke kjør et safe-løp her, men kjenn på adrenalinet, og ta sjangsen. Ha det gøy, og vis henne at selvfølgelig er du den gutten hun er så heldig å få. Lenke til kommentar
Gjest På forhånd takk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ja men vill det ikkje vere litt rart om eg plutselig blir litt meir intim i dag siden eg ikkje har vert det så veldig før. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nei, slutt å tenk med hodet der oppe, og start å tenk med hodet der nede! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ja men vill det ikkje vere litt rart om eg plutselig blir litt meir intim i dag siden eg ikkje har vert det så veldig før. Nei! Dette er bare hodet ditt som finner på unskyldninger til at du ikke skal ta sjangsen. Det er en innebygd forsvarsmekanisme som finnes i alle sammen. Du leter ubevisst etter grunner til å bekrefte troen din om at du kommer til å bli avvist. For det er akkurat det som holder deg tilbake nå. Frykten for avvisning. Som en liten digresjon, så er det akkurat den samme funksjonen som tikker inn hvis man f.eks. vurderer å kjøpe en bil. Har man i tankene at man skal kjøpe seg en Volvo V40, så begynner man plutselig å legge merke til alle Volvo V40'ene på veien som man ikke så før, selv om de var der. På samme måte leter hjernen din etter tegn og unskyldninger for å bekrefte troen din om at det ikke skal lønne seg å prøve på flørtingen. Ignorer hjernen din, og følg instinktene dine i dag. Du har absolutt ikke noe å tape! Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke tenk, bare gjør Lenke til kommentar
Gjest På forhånd takk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ja det er nokk bare i hodet mitt det ligger ein sperre, det er ein veldig irriterende sperre for det er så mye kjekkere når me er ute å eg faktisk tørr å vise at eg liker henne. Men hvordan er det mest naturlig å holde rundt henne vist me f.eks sitter i ein sova å ser på tv mens vi snakker sammen Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har hatt akkuratt samme problem, var sånn som dette at jeg plutselig ble en venn. Bare peis på, damene liker det bedre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har hatt akkuratt samme problem, var sånn som dette at jeg plutselig ble en venn. Bare peis på, damene liker det bedre. Skal bort til henne i 7 tiden i dag å henge opp ein lampe. Får vell benytte sjangsen til å bli der ein stund å sattse på at eg ikkje feiger ut. Ser det liksom for meg at eg sitter der og lider meg igjennom ein episode hotel cæsar med henne i armkroken. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvordan gikk det? Lider?! Herregud, mann, voks deg ett par! Ta tak i henne og kyss henne, damer elsker spontane gutter, ikke vær en chick. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvordan gikk det? Lider?! Herregud, mann, voks deg ett par! Ta tak i henne og kyss henne, damer elsker spontane gutter, ikke vær en chick. Spontan er bra, men hvis du planlegger hva du skal gjøre "spontant" blir det dårlig. Ta ting på sparken, men ikke legg noen planer Ikke gjør noe som ikke passer til situasjonen det er bare dumt Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvordan gikk det? Lider?! Herregud, mann, voks deg ett par! Ta tak i henne og kyss henne, damer elsker spontane gutter, ikke vær en chick. Hvordan det gikk? Det er onsdag mann! Fredag er enda to dager til! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvordan gikk det? Lider?! Herregud, mann, voks deg ett par! Ta tak i henne og kyss henne, damer elsker spontane gutter, ikke vær en chick. Hvordan det gikk? Det er onsdag mann! Fredag er enda to dager til! What? Han sa han skulle bort ditt i kveld. Lenke til kommentar
Gjest På forhånd takk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det gikk vell egentlig sånn passe bra. Vi satt og såg på tv og snakket sammen, etter hvert så holdt eg rundt henne. Da eg gikk hjemm rakte eg ut armene mine og gav henne ein god klem og så ble det litt kyssing etter på. Så sa eg hade bra og skulle til og gå ut døra. Men da sa hun men hun smilte at eg ikkje måtte være så sjenert å se ner i gulvet når eg sa hadet. Men hun sa at det ikkje var noe problem at eg gjore det og at det kom til å gå bedre etter hvert. Tror hun liker meg like godt som eg liker henne, det virker i alle fall sånn. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvordan gikk det? Lider?! Herregud, mann, voks deg ett par! Ta tak i henne og kyss henne, damer elsker spontane gutter, ikke vær en chick. Hvordan det gikk? Det er onsdag mann! Fredag er enda to dager til! What? Han sa han skulle bort ditt i kveld. Joda, men det var angående noe annet, hvis du leser hva han skulle gjøre over der i kbeld, hadde du kanskje fått med deg at det du skrev kanskje ikke passer veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå