Baranladion Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tenkte jeg skulle få tettet alle mulige innganger som musa kan bruke for å komme inn i huset, men er det noen som vet hvor man får tak i en sånn netting? Må nok dytte det oppunder kledninga så jeg kan ikke bruke stålul pga mengden Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 hør i en jernvare- eller byggvareforretning. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tynnmasket hønsenetting? Ellers støtter jeg ilpostino. Vet vi har noen skalgs lister som går langs kledningen, men tror disse må forrhåndsmonteres. Dvs. før kledningen festets. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Stikk på byggmakker/Byggern/you name it og spør etter musebånd. Edit: Google sier det heter museband, så da får du spørre om det. Endret 18. november 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Med museband må jeg ta av kledningna, det gidder jeg ikke... Får høre etter hønsenettinga da, pluss hive ut noen åtestasjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå