Gjest Guest_gutt_* Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei hei, på mandag skal jeg treffe en nydelig jente.. Og vil helst ikke dumme meg ut eller virke nervøs. Jeg har snakket med hun, og har ingen problemmer med å snakke med jenter.. Men hvordan hilser dere gutter på jenter? Klem? Bare si "Hei?". Eller hva? Kan bare si at jeg har bare snakket med hun en gang før, og jeg ville at hun skulle møte meg. Noe hun ble med på. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Om du kjenner henne mer enn litt godt hører en klem med. Selvfølgelig kombinert med et hei. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det hadde vært smart å si "Hei" ja. Klem kan du gi på slutten av daten når kjemien stemmer. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ikke drøy til slutten av daten. Da virker du aaaalt for passiv. Hvorfor du ikke skal klemme en jente du skal på date med skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Klem er aldri feil. Komplett fremmede klemmer, foreldre klemmer, kolleger klemmer. In short: Klem er safe. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Klyp henne i rumpa og si "halla snuppa, skjer a?", det er en sikker vinner. Eller bare vær deg selv, det fungerer nok bedre. Endret 17. november 2009 av R083r7 Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvis jeg hadde vært meg selv ja, da hadde jeg nok gidd henne en klem og tatt henne på ræven.. Men vet jo ikke hvordan hun reagerer av det, liksom.. Hvordan skal jeg si det.. Jeg er 1-2 år yngre enn henne. (Går på ungdomsskolen). Vet ikke en gang hvorfor hun gidder å bruke tid på meg. Så skal jeg gå for å gå henne en klem og ta den enne honden min ned på rumpa? Eller.. WTF? hvordan funker det.. Klemme henne med den enne honden og ta med den andre? Ehhe Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Om du får en jente med på date, og ikke gir henne en klem er det noe som ikke skurrer helt. Men å ta hånden på rumpen er kanskje litt drøyt. Ta armene rundt magen og hold på siden/ryggen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Anbefaler deg å holde deg unna rumpestumpen på første date, kamerat. Var bare en mannssjåvinistisk spøk fra min side, vær deg selv og få henne til å føle seg trygg og engasjert, så går resten av seg selv. Det er de beste rådet. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) "Være seg selv" er noe stort tull.. Du er deg selv på jobben, du er deg selv hos mamma og pappa, du er deg selv på fest og du er deg selv hos bestemor. Alikevel oppfører du deg fullstendig anderledes i de forskjellige situasjonene. Så hva er å være seg selv? Endret 17. november 2009 av Detectable Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Vel, det således en subjektiv oppfatting. Jeg tror de fleste vet selv når de spiller en rolle feks. i en bestemt situasjon eller når de er seg selv og oppfører seg naturlig. Hva som er rett for hver enkelt, blir opp til den enkelte. Det er i så måte få som setter pris på falskhet. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Enkelt, bare la være å gjøre noe dumt! Nei, men det blir bare ille om du skal planlegge hva du har tenkt å gjøre på forhånd, bare ta det på sparken, tror du vet selv hva du ikke bør gjøre. Du virker jo tross alt som en fornuftig kar. Endret 17. november 2009 av Lobbi Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er nok et poeng. Har man et "manus" man skal følge til punkt og prikke, kan det sjelden bli annet en stivt og unaturlig. De ganger jeg har planlagt hvordan ting skal gå, går det ofte rett vest. De gangene jeg har tatt situasjonen der og da har det gått bedre. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Enkelt hei? Hvordan går det kan du jo legge til. Endret 18. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 For det første så er det IKKE en date. Jeg trener inn og ut fra treningsstudio, og plutselig så jeg henne.. Måtte seff snakke med henne, så ble det litt små flørting osv. Deretter spurte jeg om hun kom på neste mandag. Så ja, det vil nok virke litt dumt at jeg begynner med rumpe kleming. Alle kameratene mine synes hun er digg, liksom.. Barbie girl, tror nok hun har ingen problemmer med å finne gutter. Så hvis jeg gjør noe feil blir alt screwd. Når hun kommer inn hilser jeg og spør hvordan det går.. Så på slutten hun går, så gir jeg henne en klem.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 For guds skyld, gi henne en klem når hun kommer! Er jo den naturligste ting i verden, og i tillegg viser du at du ikke er "redd" for henne. Gi henne en klem når hun går også. Hvorfor være gniten på klemmene? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mennesker er glade i nærhet. Alle liker klemmer, og så lenge du ikke kaster deg over henne og tafser og grafser, er det ingenting i veien for å ta deg en klem. Jeg er en klemmende person, og klemmer alt og alle, kjente og ukjente.. Aldri fått en negativ tilbakemelding noen gang.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvis dette er under trening, så dropper du klemmen ja! Selv om folk er glad i klem, så er det får som vil ha en klem når man trener. Det blir fort klamt.. Er det etter du har dusja, så kan du trå til en klem. Bare pass på at du ikke legger for mye vekt på klemmen, hold den lett og la henne enkelt avslutte klemmen. Unngå å holde det for formelt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Trodde aldri at klem var så komplisert. Jeg gir henne en klem når jeg føler for det Blir vel på slutten når hun går. Lenke til kommentar
probin Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 først sier du "HÆÆLÆÆÆÆÆÆÆ" også klemmer du!!! funker utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå