johnny87 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei, er det flere som ikke får synkronisert trophies og kommer ikke inn på playstation store eller playstation home eller kontoadministrasjon? jeg kommer ikke inn på noe som helst, hva er det som skjer? Lenke til kommentar
ketle Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Alt har trolig krasja pga beta lansering av Battlefield Bad Company 2. Ingenting funker her heller. Kun nettleser og vennestatus. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Lurte et øyeblikk på om PS3`en min hadde en dårlig dag å bestemte meg for å sjekke forumet, og til min store glede ser jeg denne tråden. Så da friskmelder jeg PS3`en min og forventer at ting vil være oppe å kjøre som normalt når Sony får fikset hva det enn nå er :-) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jepp, ting var offline i går (kveld) da jeg skulle spille i alle fall. Tok internettsjekk i menyen og forstod fort at dette var Sony sin feil. Er vel sikkert oppe å går igjen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå