kristiannils Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei Har prøvd å koble min JET opp mot det trådløse nettverket hjemme, men får "ikke noe svar fra ad" når jeg prøver å gå inn på nett. Har internett fra EB(samme som LYSE-fiber) og en Jensen router. Hvilke innstillinger skal jeg ha? Kristian Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) samme opplysninger som du har satt for det trådløse nettverket... dsv du logger på ditt wlan som har det navnet du har satt og og ruer det eventuelle passordet som nettverket ditt er konfigurert med. Endret 17. november 2009 av stich_it Lenke til kommentar
kristiannils Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Trodde jeg hadde gjort det, men får det rett og slett ikke til. Hadde en kamerat her, med en w995. Han søkte bare opp nettverket, skrev inn passordet mitt og så var han inne. På Min Jet er det så mange valg. Tror jeg har prøvd det meste. Må vel krype til korset og ta med meg mobilen til butikken og få hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå