te8et Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dette er egentlig en fortsettelse på dette emnnet. Problemet nå var att jeg fikk en melding om att att fil ikke kunne finnes som var på CD-en som allerede står i. Jeg prøvde Prøv på nytt, men det fungerte ikke, så da tok jeg fortsett. Så gikk jeg bort, for jeg orker ikke å se på installasjonen, når jeg kom tilbake for å sjekke om alt var OK, så var det en feilmelding. Husker ikke helt hvordan den var, men når jeg klikka på ok(eller hva knappen het) så slutta installasjonen og jeg havna tilbake på "Installer nå"-skjermen... Hva er problemet??? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 1. Ikke start et nytt emne, endre heller tittelen på det gamle. 2. Tviler på at noen kan hjelpe deg når du gir en så mangelfull beskrivelse av problemer. Prøv på nytt og noter hva som skjer. 3. Er dette en lovlig kopi av windows 7? Lenke til kommentar
te8et Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) 1. Ikke start et nytt emne, endre heller tittelen på det gamle. 2. Tviler på at noen kan hjelpe deg når du gir en så mangelfull beskrivelse av problemer. Prøv på nytt og noter hva som skjer. 3. Er dette en lovlig kopi av windows 7? 1. Ok 2. Feilbeskjeden er som følger (helt ordrett): "Setup.exe - Wrong volume The wrong volume is in the drive. Please insert volume GRMCULFRER_EN_DVD into drive E:." Om jeg klikker på Continue, så etter er stund får jeg denne beskjeden: "Install Windows Windows cannot install required files. The file does not exist. ;ale sure all files required for installation are available, and restart the installation. Error code: 0x80070003" 3. *Host host* Endret 17. november 2009 av te8et Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg gjetter på en dårlig ISO fil. Noe man kan få når man laster ned piratvare. Den beste løsningen er selvsagt å skaffe seg en lovlig utgave, men uansett ville jeg ha skaffet et nytt ISO image og brent på nytt, evt laget en usb win7 boot da det er langt raskere og bedre. klikk Lenke til kommentar
te8et Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg gjetter på en dårlig ISO fil. Noe man kan få når man laster ned piratvare. Den beste løsningen er selvsagt å skaffe seg en lovlig utgave, men uansett ville jeg ha skaffet et nytt ISO image og brent på nytt, evt laget en usb win7 boot da det er langt raskere og bedre. klikk Når jeg tenker meg om så var CD-en veldig ripete, endte med att jeg installerte Windows XP (KJØPT! :!: ) som jeg hadde liggende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå