Aceface Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Som tittelen sier har jeg bestilt en pakke fra USA, og den blir sendt med USPS som First-Class International Mail. Mottok mail om at den var sendt for 13 dager siden, og fikk et trackingnummer jeg kunne bruke. Men nå har det gått to uker, og det står fortsatt bare Electronic Shipping Info Received. Pakken er bestilt fra en butikk på ebay, som for øvrig har over 14,000 feedbacks og 99,99% positive. Da burde vel pakken være sent? Er det noe galt med trackeren til USPS, eller burde jeg kontakte selgeren? Det står at det skal ta 2-4 uker, men når den da fortsatt står på Electronic Shipping Info Received etter to uker, så er det vel noe galt et sted? Har også prøvd å skrive inn sporingsnummeret på Posten.no, uten at det ga noen treff heller. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg hadde lignende for litt siden. Fikk pakken etter ca. 2 uker. Nå, over en måned senere, står det fortsatt kun "Electronic Shipping Info Received". Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Hmm... så jeg bør bare vente og se en stund til da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kjapt oversatt betyr det jo at UPS kun har fått info om en pakke uten å ha fått pakken enda inn i systemet, å i hele tatt vente så lenge på en pakke som en gang ikke har havnet 100% i systemet er bra tolmodig Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Som Matsemann og et google-søk sier er det mange som opplever at trackeren ikke oppdateres, men aner ikke hvor ofte det skjer. Men hva bør jeg gjøre for å få fortgang i sakene? Bør vel først spørre butikken om de faktisk har sendt den, og hvis de da har gjort det, hvordan skal jeg gå videre? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Men hva bør jeg gjøre for å få fortgang i sakene? Bør vel først spørre butikken om de faktisk har sendt den, og hvis de da har gjort det, hvordan skal jeg gå videre? Klage til USPS/US Mail, skulle jeg tro, det ville i alle fall jeg gjort, etter å ha fått vite når pakken ble hentet hos/levert av selgeren.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fikk en pakke (eller egentlig ett brev) nå på torsdagen som kun hadde "Electronic Shipping Info Received" info siden den 11. nov. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) I går fikk jeg en hentelapp i posten. Kan jo selvfølgelig være noe annet, men jeg får satse på at det er denne pakken. Står forøvrig fortsatt bare Electronic Shipping Info Received. Skal hente den i morgen. Hvis det er noe annet, så kontakter jeg selger og USPS. EDIT: Jada, der var pakken Og det er fortsatt intet nytt på trackeren Skuffet over trackeren altså, men selve sendingen gikk så fort som lovet Endret 23. november 2009 av ulrik1012 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå