Gå til innhold

Har ventet på pakke fra USPS i to uker. Ingenting nytt på trackeren.

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier har jeg bestilt en pakke fra USA, og den blir sendt med USPS som First-Class International Mail.

Mottok mail om at den var sendt for 13 dager siden, og fikk et trackingnummer jeg kunne bruke. Men nå har det gått to uker, og det står fortsatt bare Electronic Shipping Info Received.

Pakken er bestilt fra en butikk på ebay, som for øvrig har over 14,000 feedbacks og 99,99% positive. Da burde vel pakken være sent? Er det noe galt med trackeren til USPS, eller burde jeg kontakte selgeren? Det står at det skal ta 2-4 uker, men når den da fortsatt står på Electronic Shipping Info Received etter to uker, så er det vel noe galt et sted?

Har også prøvd å skrive inn sporingsnummeret på Posten.no, uten at det ga noen treff heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Matsemann og et google-søk sier er det mange som opplever at trackeren ikke oppdateres, men aner ikke hvor ofte det skjer.

Men hva bør jeg gjøre for å få fortgang i sakene? Bør vel først spørre butikken om de faktisk har sendt den, og hvis de da har gjort det, hvordan skal jeg gå videre?

Lenke til kommentar
Men hva bør jeg gjøre for å få fortgang i sakene? Bør vel først spørre butikken om de faktisk har sendt den, og hvis de da har gjort det, hvordan skal jeg gå videre?

Klage til USPS/US Mail, skulle jeg tro, det ville i alle fall jeg gjort, etter å ha fått vite når pakken ble hentet hos/levert av selgeren..

Lenke til kommentar

I går fikk jeg en hentelapp i posten. Kan jo selvfølgelig være noe annet, men jeg får satse på at det er denne pakken. Står forøvrig fortsatt bare Electronic Shipping Info Received.

Skal hente den i morgen. Hvis det er noe annet, så kontakter jeg selger og USPS.

EDIT: Jada, der var pakken :) Og det er fortsatt intet nytt på trackeren :p Skuffet over trackeren altså, men selve sendingen gikk så fort som lovet :)

Endret av ulrik1012
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...