deaktivert443556 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 GT300, rundt mars neste år. Å faen... Jeg har vært på utkikk etter 5970 eller GTX 295 i en stund nå, og i dag la jeg merke til at Amentio hadde 2 stk av sistnevnte på lager så jeg kjørte på. Utrolig kjedelig å brenne 3,7k på et skjermkort i dag dersom jeg kan få bedre kort til ca samme pris (tipper jeg) i mars. Nå er det nesten så jeg håper at lagerstatusen til Amentio ikke var riktig. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Du har angrerett... og som oftest mulighet for avbestilling så lenge produktet ikke har blitt sendt ut. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Urk, fikk akkurat bekreftet at Amentio har sendt ordren min. Jeg anser det ikke som usannsynlig at jeg er en av de fem siste i Norge som kjøper et nytt GTX 295. Det føles bortkastet å kjøpe et DX10-kort i dag. Spørs om jeg ikke lar det forbli uåpnet og sende det tilbake til fordel for et 5870 (eller to kanskje...) Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 har jo full angrerett i 2 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå