Gå til innhold

Hvorfor er det ingen butikker som har 58xx og GTX295?

Scotty

Anbefalte innlegg

Har planer om å oppgradere hovedkompontene i maskinen, men er noe frustrert over at det er ingen butikker som har 58xx serien eller GTX295. Hva er grunnen til dette?

Virker som at det blir kjøp av HD 5770. Men blir litt skuffet når jeg leser i HD 5770 testen at det står "Grei ytelse i mellomklassen", og at det faktisk ikke fåes noe bedre skjermkort pr. dags dato?

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakker generelt, ikke èn nettbutikk. Ellers har ikke Komplett noen av skjermkortene jeg nevner inne på lager. Det er forskjell på et skjermkort som er lagt inn i en nettbutikk, og et skjermkort som er på lager, og det er sistnevnte jeg spør om. Hvor du handler varene dine har vel i grunn ingen relevanse.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Om de har det på lager eller ikke kommer an på forespørrselen men om det aldri blir kjøpt så fjerner de det etterhvert som det er tomt på lager, og ingen bestillinger på en stund.

Anbefaler at du setter deg bedre inn i problemstillingen og legger antagelsene dine til side. Om du leser ovenfor har 2mmy91 postet at det er mangel på chipper fra fabrikk. Det har overhodet ikke noe med mangel på forespørsel eller hvor stort salget er.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
GTX 295, 285, 275, 265 bruker så og si samme chips. Så tviler problemet ligger i leveranseproblemer fra fabrikk, om de andre er på lager.

Nesten hele GTX 2xx serien virker det som at det er mangel på. Går man litt lenger ned på rangstigen så er det noen som har skjermkortene, men GTX295 virker det som at ingen har. At det er ingen nettbutikker som har skjermkortene tyder på at det ligger et problem et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...