orginal Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei. Prøver å installere noen progammer i det siste, f.eks Paint.NET og Google Sketchup, men får det ikke til. Installasjonene stopper like før den er ferdig, og jeg må inn i "Task Manager" osv og stoppe det. Noen som aner hva som er feil? Laster jeg derimot ned piratversjoner (F.eks Google Sketchup Pro) går installasjonen problemfritt... Sykt irriterende. På forhånd, Takk!! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har du original Windows 7 da? Ikke piratkopi liksom...Og det finnes faktisk et eget Windows 7 forum her... https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=546 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei. Prøver å installere noen progammer i det siste, f.eks Paint.NET og Google Sketchup, men får det ikke til. Installasjonene stopper like før den er ferdig, og jeg må inn i "Task Manager" osv og stoppe det. Noen som aner hva som er feil? Laster jeg derimot ned piratversjoner (F.eks Google Sketchup Pro) går installasjonen problemfritt... Sykt irriterende. På forhånd, Takk!! Prøv og kjør setupene som administrator. Altså høyreklikk på setupfila > Run as Administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå