heh115 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei! Jeg gjorde det store igår. Jeg skulle skanne noen sider fra ei bok og inn på min kjære mac via en annen pc. Så jeg la bildene på en minnepenn der jeg sammler alle leksene mine (sikkerhetskopier). Jeg har akkuratt samme mappeoppsett på mac-en som på minnepennen. Når jeg skulle legge bildene inn på mac-en fra minnepennen så bare kopierte jeg alle mappene og dro de inn på mac-en og trykte på erstatt alle. Da hadde jeg kopiert de gamle uoppdaterte mappene fra minnepennen og inn på mac-en. Dermed mistet jeg de leksene jeg har gjort de siste 2 ukene. Går det ann å få frem de erstattede mappene? Dette er veldig viktig for meg for det er mange timers arbeid som har gått tapt. Trenger all den hjelpen jeg kan få! Mvh Hans Erik Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Vær så snill? Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Eneste jeg kan komme på er om du eventuelt har brukt TimeMachine til å ta back up på siden. Hvis ikke vet jeg dessverre ikke om noe, men spør på www.mac1.no om du ikke har alt. Der kan du nok få raskere svar Lykke til! Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Eneste jeg kan komme på er om du eventuelt har brukt TimeMachine til å ta back up på siden. Hvis ikke vet jeg dessverre ikke om noe, men spør på www.mac1.no om du ikke har alt. Der kan du nok få raskere svar Lykke til! Har aldri brukt TimaMachine før så den er ikke til så mye hjelp nå tror jeg. Men tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå