Nidhogg Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg må skaffe meg et nytt minibankkort og lurer på hvilke opplysninger banken må ha for at jeg kan få kortet?? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 årets spørsmål! de må vel antageligvis ha ditt navn og kontonummer da. og kanskje et lite personnummer kanskje? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er jo ikke noe galt med det spørsmålet da! Men du har fått svaret ja Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 det enkleste er vel å gå i banken å spørre?? men jeg tror det holder med personkort,kontonummer og viss du er under 18, foresattes underskrift Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 det enkleste er vel å gå i banken å spørre??men jeg tror det holder med personkort,kontonummer og viss du er under 18, foresattes underskrift hva ver vitsen med å gjenta fondus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 det enkleste er vel å gå i banken å spørre??men jeg tror det holder med personkort,kontonummer og viss du er under 18, foresattes underskrift hva ver vitsen med å gjenta fondus For at du skal få en post til. Og det kalles SPAM! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 det enkleste er vel å gå i banken å spørre??men jeg tror det holder med personkort,kontonummer og viss du er under 18, foresattes underskrift hva ver vitsen med å gjenta fondus For at du skal få en post til. Og det kalles SPAM! (måtte bare) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Spørs om du er under 18. I så fall er det navn, kontonummer, personnummer og begge foreldrenes underskrift. Det er mer men husker ikke hva. Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 ehh, hva med bilde da? Trenger ikke bilde på alle kort vettu. Jeg har ikke bilde bak på mitt kort, men jeg har jo da skandiabanken, og der må du ha cash for å få kort. Jeg tror det er en del opplysninger som du må fylle ut for at du i det hele tatt skal få hos dem. Det du trenger der er navn, fødselsnummer og email adresse. adressen finner de i folkeregisteret, så den må være samsvarende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Banken trenger ingen nye opplysninger hvis du er kunde der fra før av. Bare si du ønsker nytt kort eller du ønsker minibank kort(hvis du aldri har hatt det) så fikser de resten. Bilde trenger du da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå