xibriz Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det var ikke noe forum for "Raseriutbrudd" så jeg slenger det her. Jævla Microsoft som introduserte Internet Explorer! DE burde betale overtiden min nå! Hilsen oppgitt web-programmerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 FireFox Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Føler så absolutt med deg. Har selv irritert meg stort over IE. Men det finnes to tråder som passer for raseriutbrudd i ulik grad: Ting som irriterer så grenseløst! skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!] Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 FireFox Det hjelper ikke med FF så lenge IE eksisterer Føler så absolutt med deg. Har selv irritert meg stort over IE. Men det finnes to tråder som passer for raseriutbrudd i ulik grad: Ting som irriterer så grenseløst! skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!] Takker for forslag. Det kommer sikkert noen poster utover kvelden. Har satt av resten av dagen og helt til underarmene skriker til å sjekke at alt som funker i alle nettlesere, også funker i IE7 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Da får du nok bruk for den siste tråden der ja ... Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Opera har også begynt å komme bra nå da. De har kommet med sånn turbo greie som er driit bra. IE er full av sikkerhetshull. Endret 17. november 2009 av pcandmachelper Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Opera er fin den, har brukt den i mange år. Men den er ikke helt problemfri den heller. FF er selvølgelig favoritten, alt går så mye fortere med open source. Sikkerhetshullene i IE drider jeg i, så lenge de følger webstandarder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå